Loading...
nl

Zomervakantie 2007

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '07
Gaan jullie nog op vakantie? Vul de poll in.
Delen:
admin
admin jul 23 '07
Ik ga niet op vacantie omdat ik sinds twee weken een baan heb!
Volgend jaar ben ik weer aan de beurt.
sefewet
sefewet jul 23 '07
ik ga niet op vakantie, omdat ik hierzo genoeg dingen te doen heb in de vakantie:P.
Mimi*
Mimi* jul 23 '07
Ik kan niet kiezen.. Ben al in het buitenland geweest maar ga over 11 dagen weer (H)
Ayasha
Ayasha jul 23 '07
Ik ga niet op vakantie, ik heb elke dag vakantie met mijn paardjes! :)Mooiere vakantie bestaat niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '07
Ik ben lekker weg van 10 augustus tot en met 26 augustus :).
Debiorah
Debiorah jul 25 '07
Ik ga in mijn vakantie verder met het begeleiden van het kind waar ik voor mijn studie begonnen ben. 2 Weken erg intensief ik heb nu nog redelijk wat spierpijn :). Verder werken in de bediening. Ook proberen nog zoveel mogelijk er te zijn voor mijn opa en oma. Hopelijk 2 lekkere weekjes rust samen met mijn vriend en 10 augustus laat ik een voor mij hele speciale tattoo zetten. Vakantie is voor mij tijd voor echte leuke en belangrijke dingen, tijd voor jezelf en de mensen om je heen.
Ik zou graag op vakantie of liever op reis willen naar indonesie mijn roots, maar dat blijft voor alsnog een droom. Ik hoef gelukkig niet ver te reizen om mij gelukkig te voelen.
linkie
linkie jul 26 '07
ik ga nog twee weekjes op vakantie naar duitsland in augustus....en dat nog een weeekje vrij in september, waarvan ik nog niet exact weet wat ik wil gaan doen, denk aan een van onze mooie eilanden, weet alleen nog niet zo goed welke, texel, ameland, vlieland of terschelling.....hmmzzz maar ik heb nog ff de tijd.
flicka
flicka aug 6 '07
ik ga niet op vakantie omdat er dit jaar haha grof gezegt geen geld voor is maar wat wil je ook ga verhuizen van stadskanaal (groningen) naar hartje amsterdam kost genoeg geld.
maar volgend jaar ga ik wel, misschien naar mijn ouders zijn geemigreerd naar hongarije. en anders naar een lekker warm landje haha ( het is hier nu ook best warm )
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Ik hoef nog maar 1 dagje te werken en vrijdag stap ik lekker het vliegtuig in :). Ik heb er nu al erg veel zin in :D.
mause
mause aug 7 '07
wij gaan in september 5 dagen naar drente. mijn man, dochtertje mijn schoonouders en ik.
linkie
linkie aug 7 '07
jij geluk nims......hele fijne vakantie!
Ik moet nog 2,5 dag werken, ik ben vrijdag al vrij en ga zaterdag weg.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Nou jij ook alvast een hele fijne vakantie linkie!
RooZJuH
RooZJuH aug 10 '07
Ik ben naar menorca geweest :)Was heel mooi :)
admin
admin aug 11 '07
Ik ben vandaag terug van een weekje camping, ik moest wel elke dag werken, dus veel op en neer gesjeesd maar dat mocht de pret niet drukken, de kinderen hadden het heerlijk.
Wendy's
Wendy's aug 20 '07
Ik van 24 JUNI tot 18 Augustus!! Dus lekker 2 maanden!

en volgende week ga ik waarschijnlijk weer naar turkije

haha
admin
admin aug 20 '07
Bofkont! Geniet er maar lekker van.
Caius
Caius aug 20 '07
Ik ben op vakantie geweest in Nederland met de boot het IJsselmeer, en het Markenmeer over (met harde wind aan lage wal met een klein bootje, avontuurlijk dus :))
Verder nog een stukje van de randmeren gepakt.
Dit heb ik samen met mijn vriendin gedaan.
Als jullie foto's willen zien (voor een indruk): http://www.kay-1982.hyves.nl
Verder ga ik binnenkort waarschijnlijk een paar dagen naar een vakantiehuis aan zee :)
admin
admin aug 21 '07
Klinkt super Caius! leuke foto´s.
Caius
Caius aug 21 '07
Het was ook super :)
Vooral de ondergaande zon boven Medemblik was heel bijzonder .. wat kan de natuur toch mooi zijn!!
Ps. voor een super vakantie, hoef je NL niet uit ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420