Loading...
nl

Er is er een...

Debiorah
Debiorah jul 20 '07
Ik wilde toch even onder de aandacht brengen dat de oprichter van het forum, onze Nims vandaag jarig is.
Nims hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren van gelukkigheid toegewenst!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '07
Hey bedankt! Ik ben weer een jaartje jonger geworden vandaag <:):D
Thomas A
Thomas A jul 20 '07
Een goed en inspirerend jaar Julien en natuurlijk een fijne dag.

Thomas
Thomas A
Thomas A jul 20 '07
20 7 2007 = 9

Een jaar van afmaken en de persoonlijke puntjes op de i zetten. Wat er in de afgelopen 9 jaar heeft plaatsgevonden wordt stelselmatig op een rijtje gezet en er woorden plannen getrokken voor nieuwe invalshoeken. De vibratie van de 9 is het sterkst richting de volgende verjaardag, maar het begin is nu.
Schoon je leven en je keuzes op. Neem je tijd om goed naar je persoonlijk leven te kijken en laat los wat daar niet meer in past.
Er zal ruimte ontstaan die een nieuwe invulling mogelijk maakt en daarom kijk goed naar wat werksaam en zinvol is om een leven te leven dat afgestemd is op je persoonlijke vermogens en doel...

Thomas
linkie
linkie jul 20 '07
he julien,
had je al even een pbtje gestuurd, maar ook via deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!

<:)<:)<:)<:)<:)<:)<:)<:)

kalinka
Mimi*
Mimi* jul 20 '07
Gefeliciteerd Julien!
Ayasha
Ayasha jul 20 '07
ne gelukkige eh ;)

Maar kzal je opbeuren; dat jaartje ouder is er niet aan te zien :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '07
Erg lief allemaal, bedankt :$
Charlie
Charlie jul 20 '07
Van harte gefeliciteerd!

Enne, de voorspelling is uitgekomen!!!!!!!

In Licht en Liefde,

Charlie
admin
admin jul 20 '07
Lang zal tie leven! hiep hiep hoera! <:)<:)
hele fijne dag Nims.
mause
mause jul 20 '07
gefeliciteerd.
sefewet
sefewet jul 21 '07
gefeliciteerd.:D
Rie
Rie jul 22 '07
Gefeliciteerd hoor en geniet..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '07
 Origineel bericht van: Thomas A
20 7 2007 = 9
Neem je tijd om goed naar je persoonlijk leven te kijken en laat los wat daar niet meer in past.
Er zal ruimte ontstaan die een nieuwe invulling mogelijk maakt en daarom kijk goed naar wat werksaam en zinvol is om een leven te leven dat afgestemd is op je persoonlijke vermogens en doel...

Thomas

Mooi stukje. Alleen of dit jaar de grote veranderingen zullen plaatsvinden ;). Ik gok nog even van niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '07
p.s. De rest ook nog bedankt voor de gelukswensen. Mijn verjaardagsfeestje was ook erg gezellig. Bijna al mijn vrienden waren aanwezig, en de sfeer was top. Ik heb besloten om volgend jaar maar een jaartje jonger te worden ;).
LPChip
LPChip jul 23 '07
 Origineel bericht van: NiMS
 Origineel bericht van: Thomas A
20 7 2007 = 9
...
Thomas

Mooi stukje. Alleen of dit jaar de grote veranderingen zullen plaatsvinden ;). Ik gok nog even van niet.

Origineel bericht van: NiMS
p.s. De rest ook nog bedankt voor de gelukswensen. Mijn verjaardagsfeestje was ook erg gezellig. Bijna al mijn vrienden waren aanwezig, en de sfeer was top. Ik heb besloten om volgend jaar maar een jaartje jonger te worden ;).

Als je een jaar jonger wil worden moet er veel veranderen. Denk dus dat je 1 van tweeen niet gaat lukken :P
Thomas A
Thomas A jul 23 '07
Klopt Julien, maar er staat ook richting de volgende verjaardag, echter de vibratie is nu in gang gezet...........
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '07
Ik weet het. Thomas, maar soms is het fijn om onwetend te doen. ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki