Loading...
nl

De laatste tijd zo moe

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '07
Ik merk dat ik de afgelopen 2 weken ongeveer ongewoon moe ben. Het is een soort van geestelijke moeheid die me ineens overvalt. Ik heb een beetje rondgevraagd, maar het blijkt dat ik niet de enige ben. Vooral de spirituele mensen die ik gesproken heb, schijnen er last van te hebben. Daarom ook de vraag, hebben jullie hier ook iets van gemerkt? Het zijn echt van die momenten dat je ineens overvallen wordt door extreme moe-heid. Alsof je in elkaar stort. En het rare is, dat je onbewust weet dat je niet moe bent, en er ook niet echt extreem last van hebt. Zo ben ik zelf dus ook niet vroeger dan anders naar bed gegaan, of heb ik uitgeslapen. Alsof ik het idee had, dat het toch niet hielp. Ik ben benieuwd of jullie dit ook ervaren hebben.
Delen:
Thomas A
Thomas A jul 12 '07
ik sluit me er bij aan. Ook ik heb last van regelmatige extreme vermoeidheid.
LPChip
LPChip jul 12 '07
Ik heb normaal gesproken wel dat ik erg moe kan zijn, maar vanaf afgelopen vrijdag, heb ik dit niet meer.

Nou moet ik erbij zeggen dat ik een week vakantie heb, maar het gekke is dit.

Normaal als ik doordeweeks wakker wordt omdat ik moet werken, ben ik vaak best moe als ik eruit moet. Om dat enigszins te compenseren ga ik redelijk vroeg naar bed.

afgelopen vrijdag moest ik wel gewoon werken, maar gek genoeg, was ik om 7 uur 's ochtends al wakker. Wakker genoeg om eruit te gaan. Normaal ga ik er pas om 7.45 tot 8 uur uit. Ben er dan ook uit gegaan.

's Avonds ben ik later gaan slapen dan normaal omdat ik vakantie heb en weekend. Gek genoeg, de volgende dag werd ik weer om 7 uur wakker. Dit riedeltje heb ik nu al de hele tijd sinds vrijdag. Ga iets later naar bed dan normaal, en word om 7 uur wakker.

Ik kan dus zeggen dat ik de laatste tijd genoeg energie heb.
linkie
linkie jul 12 '07
Normaal gesproken ben ik ook regelmatig erg moe en idd is dat niet lichamelijk moe. Meestal ga ik dan toch eerder naar bed omdat ik dan denk dat ik mn geest de rust moet geven te verwerken waar het het zo druk mee heeft.....wat dat dan ook is op dat moment.

De laatste tijd lijkt dat wonderbaarlijk beter te gaan, ik doe veel meer dingen, ga later naar bed (na elven is laat voor mij)en ben toch iedere morgen keurig om 6.05 wakker, en uitgeslapen, zelfs als ik snachts geestelijk actief ben geweest.
Dus kan me aansluiten bij lpchip....het lijkt idd alsof ik meer energie heb op het moment.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '07
Wanneer mensen spiritueel gaan open staan, blijkt het vaak dat ze veel minder slaap nodig hebben, en barsten van de energie. Dit is bij mij ook nog steeds het geval (ik slaap nog steeds ongeveer 5.5 uur per nacht), dus ik bedoel er iets anders mee. Aangezien jijzelf er nu actief mee bezig ben, zal jij ook gaan wennen aan je nieuwe energie gebruik ;).

Als je eenmaal gewend raakt aan je nieuwe energie verbruik, merk je ook dat hier ineens schommelingen inzitten. Tenminste dat is dus wat ik de laatste 2 weken heb gevoelt. Alsof de grote bron van energie ineens niet meer zo voorhanden is, als dat hij altijd was.
Anne
Anne jul 12 '07
Ja nims ik ken dat gevoel vooral de laatste tijd week ongeveer ineens heb ik soms het gevoel dat ik zo moe ben terwijl ik in mezelf weet dat ik helemaal nog niet moe bent.
Soms savonds ook dan ben ik ineens zo moe en wil ik gaan slapen dus ga ik slapen maar dan blijkt gewoon dat ik nog niet kan slapen omdat ik nog teveel energie heb.
Het is eigenlijk een soort bedrog ofzo.
Het is me wel opgevallen dat dit periodes zijn soms is alles gewoon normaal en soms komt dit weer boven van ineens zo moe zijn.
Misschien hangt het in de lucht zoals jezelf al zei :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '07
Ja precies, zo lag ik gisteravond in mijn bed om 3:15, voelde me moe, maar kon niet in slaap komen. Werd vanochtend wakker om 7:00 en was niet moe. Heel vreemd. Je moe voelen, maar het niet zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '07
Sinds gisteravond lijkt het wel of de moeheid voorbij is. Ik ging pas om 3:30 slapen, en werd fit wakker. Ik voel me ook veel minder vermoeid dan de laatste tijd. Is dit alleen bij mij zo, of hebben jullie ook iets gemerkt?
LPChip
LPChip jul 17 '07
Bij mij is het juist omgekeerd :P Ben weer veel vermoeider. :P
Anne
Anne jul 17 '07
Nims je hebt gelijk ik voel me ook niet meer zo moe als eerst het lijkt wel weg te zijn
sefewet
sefewet jul 17 '07
ik ben een stuk meer moe dan normaal. ik heb ook overal pijn in mijn spieren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '07
Het gaat nog steeds goed, en ik heb inderdaad meer bevestiging gehoord dat mensen minder moe zijn weer. Apart. Jammer dat niemand weet waarom we moe waren.
Engelmens
Engelmens dec 31 '07

Lieve allemaal,

Deze verschijnslen hebben allemaal te maken met de nieuwe wereld.
Het aanpassen van je lichaam van de verhoogde energie op aarde.
Lees ook eens het stuk engelmensen misschien begrijp je het dan.

veel liefs
Thomas A
Thomas A dec 31 '07
Welk stuk over engelmensen bedoel je nu?

thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '07
Ik denk eerder dat je het stuk over de menselijke engelen bedoeld, de mensen die daarnaar aan het transformeren zijn, die hebben vooral die ervaringen.
LPChip
LPChip jan 1 '08
Ik vind het erg vaag, maar het valt me op, dat wanneer een aantal mensen hier op het forum zeggen dat ze vermoeider zijn, een andere groep juist minder vermoeid is. Als de eerste groep zegt dat ze minder vermoeid zijn, dan lijkt de andere groep meer vermoeid te zijn.

Zou dit toeval zijn, of zit er een diepere betekenis achter?
admin
admin jan 1 '08
Misschien ligt het er aan op welke plek je bij jezelf bent aangekomen in samenhang met de verandering van de energiën.
Ik denk zelf dat de veranderende energiën in golven over ons heen komen, niet ieder persoon zal het merken en zeker niet ieder persoon zal dezelfde veranderingen in eigen lijf voelen.
Blokkades, eventuele ziektes, en erfelijke aanleg bijvoorbeeld, ik bedoel zou ik een donkere nacht (kundalini) meemaken zal mijn lijf heel anders reageren dan wanneer ik juist in een bliss periode zou zitten. In het eerste geval zou ik heel erg moe zijn, in het andere geval zou ik stuiteren van energie en niet kunnen slapen.
Ik denk dus samenloop van omstandigheden, maar moeheid is wel een teken aan de wand. Moeheid is je lijf dat je verteld dat je het echt iets rustiger moet doen.

Luister naar je lijf!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki