Loading...
nl

Droom over mijn Kat met een wond

Anne
Anne jul 11 '07
Hallo allemaal,
De laatste tijd droom ik bijna elke nacht. Ik vraag me daarom af wat die dromen betekenen want ik weet dat ze meer betekenen dan alleeen een droom...
Ik heb al een paar dagen dezelfde droom gehad over mijn kat.
Ze komt ineens binnen met een won in haar zij best een groote wond en je ziet het vlees en bloed verder doet ze niet of ze heel veel pijn heeft ze mauiwt gewoon tegen me zoals ze altijd anders doet alsof er niks aan de hand is.
Misschien weten jullie wat het beteken :)
Groetjes aNNe
Delen:
Debiorah
Debiorah jul 12 '07
Als we dromen over dieren zegt dat meestal iets over een aspect van onze persoonlijkheid op instinctief niveau.

Dromen over katten houden verband met de katachtige sensuele kant van onszelf. Denk aan de godin bastet uit egypte, katten worden meestal voorgesteld met een tweezijdige aard. Enerzijds sluw en anderzijds behulpzaam, het krachtige en elegante maar ook het te onafhankelijke aspect van de vrouw.

Wonden of trauma's in dromen staan vaak voor gekwetste gevoelens of emoties. Een wond kan een onaangename ervaring voorstellen waaraan de dromer aandacht moet schenken en waarvan hij kan leren. Een grote lelijke wond houd misschien verband met geweld.

Welk aspect symboliseert jou kat voor je en hoe houd dit verband met jouw eigen leven?
Is er sprake van gekwetste emoties of gevoelens die je misschien liever niet onder ogen ziet?
Anne
Anne jul 12 '07
Ik ben gek op me kat :)ze slaapt altijd bij me als ze er niet is dan zoek ik haar en roep ik haar en komt ze.
Ze zit altijd te wachten als ik thuis kom maak niet uit waarheen welk tijdstip ze komt dan gewoon ineens te voorschijn :)

Of er sprake is geweest van gekwetste emoties of gevoelens ja de laatste tijd wel ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki