Loading...
nl

Hoe verjaag je een geest uit je huis?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '07
Hierbij iets dat ik las in de paraview van deze maand. Hierin verteld Peter den Haring hoe je een geest kan weghalen uit je huis. Hij doet dit door de volgende tekst in dat huis uit te spreken. Misschien dat jullie er ook wat aan hebben, mocht je ooit last hebben van een entiteit.

Hallo beste vriend (en), ik weet dat je er bent. Ik erken je bestaan.
Ik ben in dit leven en vandaag is het . We komen allemaal uit dezelfde bron en daarom benader ik je met respect en zonder kwade bedoelingen.
Weetje wel dat je dood bent? Misschien was je overgang abrupt en traumatisch, misschien ben je stukjes bewustzijn kwijt. Dat kan allemaal. Pak eens met je rechterhand je linkerpols vast. Voel je die echt of ga je er doorheen? En nog iets: weet je nog wanneer je geboren bent? Kijk, hier heb ik de krant van vandaag. Let maar op de datum. Hoe oud zou jij dan nu moeten zijn? Is dat ook zo? Of voel je jezelf als veel, veel jonger? Zou het dan kunnen dat je dood bent?
Mag je wel in een volgend leven geloven? Mag je wel opnieuw reïncarneren? Of ben je daar bang voor? Dat het weer akelig wordt? Waarom vraag je er niet gewoon hulp bij? Je hoeft echt niet alles alleen te doen! Denk maar eens sterk aan iemand in die andere dimensie die heel veel van je gehouden heeft, iemand die daar al langer is. Die de weg weet. Roep zijn of haar naam maar. Ik weet zeker dat die persoon je wil komen gidsen. Laat die hulp maar toe.
Ben je hier omdat je iemand in dit huis/van deze familie onder druk wilt zetten? Is het een wraak vanuit andere tijden en plaatsen? Okay, dat kan. Ik vergeef je dat je mij (of de mensen
die hier wonen) even bang gemaakt hebt. Ik begrijp datje tekort gedaan en gekwetst bent. Maar de tijd verandert. En jij? Heb jij niet zin in wat anders dan altijd maar frustratie, boosheid en teleurstelling? Zo houdt er niks op en komt er geen oplossing. Ik geef je in overweging om 21 dagen naar het huis van iemand te gaan waar jij ooit echt van gehouden hebt. Ga die persoon of die familie bijstaan, helpen waar je kan. Ga lekker van hun geluk genieten en kijk dan nog eens of je hier wel terug wilt komen.
Ben je hier omdat je door iemand gestuurd wordt? Voer je andermans opdracht uit? Jammer dat je niet vrij bent. Je kunt jezelf vrij maken als je moedig durft te zijn. Laat de band met die ander maar los, geef je zelf een kans. Niemand houdt van slavernij. Je hoeft je alleen maar voor te nemen om niet meerzo'n slaaf/meester-spelletje te willen meespelen. Alleen angst voor jezelf en voor die ander houd je gebonden. En zo hou jij die arme bewoners van dit huis ook gebonden. Met angst voor iets wat niet en nooit gaat komen. Dat weet je zelf best in je hart. Dapperheid maakt je vrij. Dan heb je ook ineens weer een eigen toekomst. En een eigen naam. Wil je dat? Mooi. Laatje dan helpen door iemand die ooit heel veel van je gehouden heeft.
Delen:
AV999
AV999 jan 28 '10
NiMS.. of het vele spreken en vragen stellen creëert verwarring.. enkel het anticiperen vanuit het gevoel leidt tot vervolg en herkenning van de mogelijke reden achter een verschijning..

maar wie weet heeft iemand er iets aan..
admin
admin jan 28 '10
Ja, het is een lap tekst. lijkt wel een opstel! (haha)
doch er zitten wel punten in die ik ook zeg, of uitstraal.
De kracht van de liefde en de energie van het licht, de uitnodiging van de Lichtwezens bij deze actie.. is tot hiertoe,
voor mij voldoende gebleken, entiteiten naar het licht te sturen.
Ik doe dat dus nooit alleen, altijd in samenwerking met de Bron.
De Bron is nl. op de hoogte.. Altijd, van elke entiteit die rondzweeft.
Serenity
Serenity jan 19 '11
Ik dacht dat keihard "boe" terug roepen voldoende was...maar blijkbaar niet.^^
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '11



Nee dat helpt niet Lily smile
Ariel
Ariel feb 5 '11
Ik zeg altijd: Als het u niet ontrieft wild u zich dan uit dit huis verwijderen? laughlaughlaugh.

Nee hoor ,maar in de tekst van Nims zit wel waarheid in ,maar het is teveel tekst.
Ik begin meestal wel met de mededeling dat ik er niet zo blij mee ben dat de persoon er is ,maar dat ik wel wil helpen als de persoon het wil.
Dan komen de vragen vanzelf en deze beantwoord ik dan en als de persoon maar niet begrijpt hoe de persoon naar het licht kan gaan vraag ik de engelen veelal aartsengel Gabriel om de persoon te begeleiden.

Ik heb wel 1 stelregel ik help de persoon alleen als het mij met respekt behandeld en zich dus niet opdringt of iets dergelijks.
Ook als ze middenin de nacht komen dan vraag ik ze om overdag terug te komen.
Lin
Lin feb 7 '11
Soms heb je entiteiten die niet door hebben dat ze zijn overleden, mijn ervaring is het benoemen van het jaartal waarin we ten hede dage leven. Dat het tijd word het vaste materie los te laten en over gegaan mag worden naar verlichting en liefde.
Dat hij/zij daar opgewacht word en verder begeleid word.
Opdat moment visualiseer ik een opening van boven waarin de entiteit begeleid word door een lichtengel/gids.

Zijn het dolende/auralifters/plakkers geef der een naam aan
dan kan je deze verjagen door een heel fel en zo groots mogelijk licht en kracht van jezelf en mbv je gidsen en de kosmos te laten stralen , (net of er dikke bouw lampen achter je staan te schijnen), toen ik zwanger was van mijn oudste kwam er ook een dolende op me af , spontaan zag ik een enorm fel licht vanuit mijn navel schijnen en de baby was zo aan het trappen en bewegen heel appart. De schim was ook direct weg.

Dan heb je ook nog een ander slag geesten,
de niet zo vriendelijke die niet weggejaagd willen worden.Doordat er spullen echt gaan schuiven,of het gevoel dat je van de trap af word geduwd, van dat soort dingen.
Nou weet ik van een goed en erkend medium dat het reinigen van de ruimte(s) met witte salie zoiets er alleen maar pissiger op word.
Toevallig had ik het er vorige week met mijn vriendin nog over dat bij ons in het drop ook zo'n "spookhuis"staat waar zij eerder een oudere man verzorgden. De sceptische collega's waren in 1x niet zo sceptisch meer, Dat zelfs de leiding hen de opdracht heeft gegeven er niet alleen heen te mogen en in geen geval op de zolder mogt komen. Al zat de bewoner daar....

Een vriendelijk woord zal niet altijd hierin de oplossing zijn.
Maar gelukkig hebben we intuitie en voel je wel aan of het goed is of niet.

Maar er zijn ook overledene die dwalen niet voorzichzelf maar om iets duidelijk te maken...
Nadat onze pand in de brand heeft gestaan en heropgebouwd en heropend zag ik telkens op de 2e verdieping een oudere man staan.
Hij bleef daar heel nieuwschierig staan. Als ik hem iets wilde vragen bleef hij stil. Ben verder gaan zoeken en bleek dat het pand waar ons bedrijf zit een groot kartonnagefabriek is geweest.
Heb toen via google veel op kunnen zoeken van vroeger over dat gebied, heb nog wat mensen erover kunnen vragen.
Dezelfde medium waarover ik net sprak kwam bij me in de winkel en begon erover dat ze de man in kwestie idd achter me zag staan en netzo als dat ik hem zag omschreef. Ik ben geen prof. en zij vertelde mij dat het de man niet z'n bedoeling was om zijn geschiedenis/eventuele fam. uit te pluizen maar dat het voor mij een heel belangerijk startpunt zou zijn om te groeien met waar ik al mee bezig was.
http://img9.imageshack.us/img9/8640/tekeninghoutskool003sma.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/44/tekeninghoutskool005sma.jpg

Liefs Linda

MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 11 '11
witte salie stinkt tongue

ik ben 2 x perongeluk uit mijn lichaam gegaan... door angst, zegmaar
op het moment dat ik eruit was... was ik bewust... ik kon mezelf zien, maar niet horen!
want ik bonkte op het raam, althans dat probeerde ik.
Ik dacht op dat moment dat ik aan het doodgaan was, omdat ik door het raam heen sloeg, zonder effect...
ik riep om mijn moeder, maar ik kon mezelf niet horen roepen
ik voelde dat ik opsteeg, gelukkig bleef ik in mijn kamer hangen... ik zag mezelf op bed liggen... en werd me bewust dat ik helemaal nog niet dood wilde!
ineens kwam ik met een klap weer terug in mijn lichaam, mijn hart klopte als een idioot, en mijn gezicht was nat van het zweet!

wat ik probeer te zeggen hiermee is, dat ik misschien ook een stukje van de dood heb ervaren, en ff alleen geest ben geweest, ergens wel verbonden aan mijn lichaam,
maar ik kon mezelf niet horen roepen, wel kon ik dat beseffen...
ook besefde ik dat ik geen geluid kon maken, door op het raam te bonken...

ik kan me ook voorstellen dat als je, na alles wat je geprobeerd
hebt, uiteindelijk misschien wel bewust wordt dat je wel lampen kan aan doen, of (na lang proberen) iets kan verplaatsen...
en daarmee toch de aandacht kan trekken van de mens...
maar goed, ik weet alleen mijn eigen ervaring... misschien is het wel een vergelijking die nergens op slaat, omdat ik misschien hooguit 3 meter eruit was
admin
admin mei 11 '11
Hallo Moonflowertje, zoeits als jij heb meegemaakt, heb ik ook meegemaakt ongeveer 12 jaar geleden. Voor mij was het geen 3 meter maar 15 meter ongeveer; ik was gewoon door de deuren heengelopen. Heel eng, omdat ik toen Echt besefte van "he, maar ik wil nog niet overgaan .." en ik kon mijn lichaam gewoon in bed zien liggen, door eraan te denken.
Ja heel eng, ik kon toen ook geen geluid uit mijn keel krijgen alhoewel ik wilde schreeuwen om mezelf wakker te krijgen.

Het is wel degelijk een vergelijking die ergens op slaat, want stel je voor dat jij niet terug was kunnen komen in je lichaam..dan had je misschien nog vastgezeten in die dimensie, waar overigens vrij wat zielen in terecht komen na het overlijden. En als je dan dus niet kunt accepteren dat je lichaam er niet meer is, raak je of in paniek, of je gaat inderdaad aandacht trekken van de mensen om je heen, zover dat gaat. Daarom is het ook zo belangrijk dat dolende zielen geholpen worden in een stuk bewustzijn, een stukje wat zij op dat moment niet inzien, dit kan vanalles zijn, maar zal altijd een stuk gehechtheid zijn aan het leven zoals het was. En vaak zijn zij zich niet eens bewust dat hun leven ten einde is.

Voor de rest vind ik de tekst van Nims wel passend, ik zou die alleen zelf nooit eff zo harop voorlezen in zijn geheel. Maar er staan wel dingen in die vaak naar voren komen, als je in gesprek bent met een ziel die de weg naar het licht nog niet heeft gevonden.
admin
admin mei 11 '11
Ik heb ooit in een huis gewoond, waar al een spirit woonde! Ik had het eerst niet in de gaten, of wilde het niet weten, ging net op mezelf wonen (22 jaar). Maar het moment dat ik het wist heb ik in mijn huis gezegd, " Deze woning heb ik van God gekregen, ik ben hier niet om jou te stangen of met jou te strijden, maar als het tijd is om te vertrekken naar een andere woning, zal ik gaan. Boven mijn bed had ik detekst opgehangen:

"Ik wandel in het licht van Jezus, het donkere dal licht achter mij, en niets kan mij van Jezus scheiden, sinds ik wandel in het licht met hem"

Ik voelde me veilig en was veilig! En 2 jaar later had ik een andere woning (op de gevel stond mijn geboortedatum, STOER hé!). Ik heb de woning gedag gezegd, en niks meegenomen wat niet tot mij inboedel behoorde! Toen ik de spirit-woning introk stond er nog een hele mooie chromen tv-standaard. Zo móói beetje fifties style! Maar behoorde naar mijn idee bij de woning, dus bij de spirit!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 8 '12
Er zijn inderdaad entiteiten die heel moeilijk zijn weg te krijgen.
Ik heb er al diverse overgebracht maar eentje blijft zich van tijd tot tijd altijd weer manifesteren.
Maar dat is een lang verhaal dat ik zal proberen in het kort uit te leggen:
mijn oudste dochter schijnt de reïncarnatie te zijn van zijn dochter. Haar moeder (in het vorige leven) is jong gestorven en de vader was een alcoholist en verwaarloosde het kind. Een vrouw heeft het kind onder haar hoede genomen, zeer tegen de zin van de vader.
Deze vrouw is in het huidige leven de Gids van mijn dochter.
Alcoholistische vader heeft schijnbaar niet in de gaten dat iedereen (1e vrouw/moeder, dochter, pleegmoeder en hijzelf) allang overleden zijn want hij heeft nog altijd geen vrede ermee dat pleegmoeder (Gids) zijn dochter (mijn dochter) beschermd.
Hij meldt zich geregeld bij mij (alsof ik de schuldige ben). Ik ruik dan altijd een alcohollucht en weet: hij is er weer.
Zowel mijn destijdse leermeester als ikzelf hebben geprobeerd hem over te brengen naar het Licht maar hij blijft zich verzetten. Hij laat af en toe weten dat hij er is. Ik negeer hem. Ik heb hem proberen te helpen, hij wil dat niet en meer kan ik hem niet bieden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo gewend ben aan zijn aanwezigheid dat het mij niet meer stoort. Ik zal hooguit denken: o, ben je er weer? Om gelijktijdig gewoon door te gaan met de dingen waar ik mee bezig was. Ik ruik de alcohol op de gekste tijden en plaatsen. Ik stap bijvoorbeeld in mijn auto en ruik het (nee, ik heb niet gedronken crazy), ik ga naar bed en ruik alcohol op de slaapkamer of badkamer, of ik pak iets uit de voorraad in de garage en ruik weer die alcohol.
Het zij zo, ooit zal hij wel willen overgaan als hij begrijpt dat hij eigenlijk allang geleden overleden is!
Novi
Novi apr 18 '12
Hebben jullie ook liefdevolle ideeën en manieren om een entiteit naar het licht te helpen? Moet je daar een " prof" voor inschakelen?

Als ik me concentreer dan voel ik op sommige plekken wel eens heel koud. Dan krijg ik ook het gevoel met veel informatie, net zoals ik over " gewone " mensen heb . Zo als intuïtie, maar ik kan er weinig mee.
Anderen zijn er van overtuigd dat als ik contact maak met mijzelf en hetgeen ik aan koude ervaar het allemaal wel goed zal gaan.
Ik voel me wel erg gesteund door ? mijn helpers? , en erg zelfverzekerd op zo'n moment. Toch vind ik het wel fijn om nog eens wat ervaringen te horen e.d.

Jaren lang vond ik dit allemaal maar eng en wilde ik liever dat ik 'normaal' was.
Nu lijk ik er niet meer omheen te kunnen.
Becster33
Becster33 apr 22 '12
Hallo , ook ff een vraagje over een ervaring met een entiteit tijdens mijn slaap. Ik lag te slapen en voelde its langzaam mijn lichaam betreden dat voelde als een golvende drukende beweging en het begon vanuit mijn benen en ging zo langzaam tot aan mijn hoofd. Ik kon niet bewegen en werdt wel en betje bang want ik kon mij nit bwegen. In mijn hoofd zei ik dat ik dat niet wilde en dat ik wakker wilde worden en voelde hetzlfde gevoel weer uit me gaan vanaf mijn hoofd zo weer terug en uit mijn lichaam was het. Ik werdt weer wakker en keek om me heen, maar zag natuurlijk niets. Sinds dien slaap ik met de licht aan. Kan iemand vertellen wat dit zou kunnen zijn. het was voor mij niet echt iets positiefs op dat moment. Dit was mijn eerst ervaring hir mee en heb het wel vaker gehad daarna, maar was meer het gevoel dat iemand op me zat of mij op bed drukte waar ik ook nit kon bwegen op dat moment. Ook harde klappn of bonken komt voor. Mijn vrind heeft ht bonkn ook ghoord.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 23 '12
Gelukkig dat de entiteit wel weer weg gegaan is toen je dat vroeg!
Verder noemen ze het stukje dat je je niet kon bewegen "slaap verlamming"

ongeveer een maand geleden lag ik op bed, en ik zag een zwarte schim... achter de schim was licht...
(een kleur blauw die ik nog nooit gezien had, in iemands aura?)
Ik dacht: je hoeft niet bang te zijn...
een paar keer!
Gelukkig ging toen de wekker...
Ik weet ook niet wat het was, of wat het kwam doen?

groetjes wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 23 '12
Origineel bericht van: Novi
Hebben jullie ook liefdevolle ideeën en manieren om een entiteit naar het licht te helpen? Moet je daar een " prof" voor inschakelen?

Als ik me concentreer dan voel ik op sommige plekken wel eens heel koud. Dan krijg ik ook het gevoel met veel informatie, net zoals ik over " gewone " mensen heb . Zo als intuïtie, maar ik kan er weinig mee.
Anderen zijn er van overtuigd dat als ik contact maak met mijzelf en hetgeen ik aan koude ervaar het allemaal wel goed zal gaan.
Ik voel me wel erg gesteund door ? mijn helpers? , en erg zelfverzekerd op zo'n moment. Toch vind ik het wel fijn om nog eens wat ervaringen te horen e.d.

Jaren lang vond ik dit allemaal maar eng en wilde ik liever dat ik 'normaal' was.
Nu lijk ik er niet meer omheen te kunnen.


Je wordt ten alle tijden gesteund door je gids(en)
Dat gevoel van eng is omdat het onbekend is...
Tenminste dat is mijn allereerste bewuste paranormale ervaring... ( ik was 2,5 jaar jong tongue)
Ik zag een geest op de trap staan ( Pake, mijn opa die toen al bijna 5 jaar aan de andere kant was (gene zijde)
Ik weet alles nog zo scherp te herinneren, omdat ik me zo opgelaten voelde en ik voelde heel sterk: het klopt niet!
Hij vroeg of mijn moeder er ook was... ik rende meteen naar haar toe...
Toen we terug gingen was hij verdwenen shocked
Ik heb in mijn leven best vaak zulke ervaringen gehad...
Altijd voel je heel sterk: het klopt niet!
sommige noemen het angst, maar dat is het niet!
het is het gevoel van onbekend...
Elke keer is anders...
soms voel je dat er iemand is...
soms zie je een schim vanuit je ooghoek
soms zie je een gekleurde orb of vlek , die groter word
soms zie je er zelfs een persoon inkomen...
soms ruik je een bepaalde geur ( pijp-tabak of freesia's ruik ik wel eens)
soms hoor je dat je niet alleen bent...
Toch is het altijd jou gids die het jou meteen verteld (door je gedachten) het lijkt alsof je het zelf denkt, maar dat is niet zo...
Misschien zou je het contact met jou gids ( die iedereen heeft) wat sterker ( bewuster) kunnen maken...
Daarmee kun je een stuk verder komen...
Je zegt dat je er weinig mee kan, toch is het zo dat je het niet voor niets beleeft!
Het zal jou misschien langzaam voorbereiden voor iets wat groter is...
Misschien zal je zulke entiteiten naar het licht mogen begeleiden...
Dat is een hele mooie taak!

groetjes moonflowertje
Novi
Novi apr 23 '12
Bedankt voor je inzicht moonflower. Ik kan met goed vinden in je voorbeelden van dat soms. Ik heb dat soms wel vaak. Maar ik "zie" nooit echt iets duidelijks.
Oefenen met welke gedachten van mij zijn en welke niet, dat is nog lastig. Maar ben aan het oefenen. Ik kan nu wel al aangeven welk gevoel van mij is en welk van mensen in dezelfde ruimte. smileOok al heel wat vond ik zelf.

Wat betreft die soms-en. Jammer dat het voor mij nog niet-concreet is.
Je omschrijving, Het klopt niet, pas wel goed bij de 'vreemde' kou of iets wat ik dan voel. Ik hoop dat ik inderdaad iets nuttigs en fijns kan doen met alle ervaringen.

Tis allemaal wel nog eng, al doende leert men denk ik maar.

@Becster, ik heb ook wel eens een ervaring gehad waarbij je niet kan bewegen, of het lijkt dat je er niks aan kan doen. Ook echt heel beangstigend, maar ik werd daarna gewoon wakker. Later toen het gebeurde, dacht ik van, hej ik ben aan het slapen en dit is gewoon een bewuste droom. Het was maar heel kort, maar kan misschien wel de ervaring vertellen, als je wilt. Ik ervaarde het niet als iemand anders. Ik zei tegen mezelf: "Terug dat bed in, je bent je lijf vergeten. smileBg smile"
Toen schrok ik wel wakker. Nu vind het niet erg meer, alleen komt het ook niet meer voor.

Liefs
Novi
sundown
sundown apr 23 '12
waarom een geest verjagen ? niet alle geesten hebben slechte,negatieve intenties.. soms kan je de goedgestemde geesten tevreden stellen met een aangename geur of iets dergelijks...

Negatief gestemde geesten vertrekken zodra ze bemerken dat ze geen invloed kunnen uitoefenen. jezelf beschermen met 'jezelf'.
Novi
Novi apr 23 '12
Quote:
waarom een geest verjagen

smileNou , als ze je lastig vallen kan ik me dat voorstellen.



Ik zou ze ook rust gunnen hoor. Naar het licht gaan het liefst.
Jezelf veilig voelen lijkt mij ook belangrijk. Wat is jou ervaring met entiteiten, verder?
sundown
sundown apr 23 '12
Ben ervan bewust dat ze deel uitmaken van ons dagelijkse leven, en dat ze niet allemaal goedgezind zijn, velen zijn verdwaald of zo plotseling naar de andere kant getrokken dat ze (nog) niet weten dat ze verder moeten.
Zelf heb ik het als jongen van 17 meegemaakt toen mijn broer dodelijk was verongelukt door een dronken automobilist die was doorgereden, hij kwam die avond niet thuis en wij wisten niet waar hij was, mijn oma ging toen de geest van haar moeder oproepen van de andere kant via gebed en ze had glazen neergezet welke allen een letter van het alfabet vormden.
Zij heeft verschillende malen gevraagd of wij mijn broer op deze aarde nog zouden terugzien, die glazen met de letters 'nee' bewogen telkens.
De volgende ochtend hebben mijn vader en ik gezocht buiten naar mijn broer, een plotselinge ingeving om een bepaalde weg in te rijden heeft als gevolg gehad dat wij hem hebben gevonden langs de kant van die weg, onzichtbaar in een greppel, het beeld van toen blijft bij, je ziet,weet dat hij dood is en toch wil je hem levend maken op dat moment.
Maar dood is niet dood, het is verder gaan..
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 23 '12
wat een verschrikkelijke ervaring, Sundown...
Ik bedoel dat jullie gingen zoeken en hem zo moesten terug vinden..
Het is niet te bevatten dat hij uit jullie leven gerukt is, het ene moment zit hij nog springlevend aan de keukentafel, en het volgende moment... tja dat komt niet...

Ik vind het heel wijs van je dat je zegt: Dood is niet dood...
Het is verder gaan!
Dit verteld dat je het een plekje heb kunnen geven...
Waarschijnlijk (zoals alle broertjes en zusjes ) hebben jullie wel eens onenigheid gehad... dit komt allemaal te vervallen...
Je hebt zijn goede kanten in je bewustzijn bewaard...

Persoonlijk zeg ik wel eens: de Dood betekend vrijheid,
vrij van de verbinding met de aarde, vrij van alle regels en de maatschappij, en vooral, verlost zijn van de emoties...
Emoties, die zijn daar niet, het is daar alleen bewustzijn...
Dit laatste weet ik van mijn gids...
Die de dingen altijd zo simpel verteld, dat ik wel eens enorm kwaad geworden ben...
Toen ik hem er later naar vroeg vertelde hij dat daar (waar hij met 1 voet instaat) geen verdriet is, geen liefde zoals wij dat kennen op de aarde... vandaar dat hij de dingen heel plompverloren kan zeggen, zonder daar enige emotie bij te hebben...
Snap je dat dat voor mij niet is voor te stellen? Ik ben volgens mij 1 en al emotie... maar gelukkig weet ik nu voor mezelf waarom mijn gids zo simpel is tongue

groetjes moonflowertje
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki