Loading...
nl

Hollywood in de ban van 'The Secret'

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '07
In Amerika lopen Hollywoodsterren ermee weg, en ook Nederland raakt langzaam maar zeker in de ban van The Secret, een boek en dvd over de Wet van Aantrekking. Slechts weinigen weten echter dat de Feng Shui-expert die daarin aan het woord komt, een Belgische is. Marie Diamond (44) werd geboren in Brugge maar verhuisde zes jaar geleden definitief naar Amerika. Talloze Hollywoodsterren weten inmiddels de weg naar haar te vinden.

We hebben plaatsgenomen in een hotelsuite in haar geboorteplaats Brugge. Hoewel Marie diezelfde ochtend is aangekomen, is er niets van een jetlag te bespeuren. Zoals het een echte Feng Shui-expert betaamt heeft ze de ruimte van tevoren even gecheckt: ”žIn de stoel waarin ik nu zit, ben ik het meest energiek”, aldus Marie in nog altijd vloeiend Vlaams.

Ze knikt: ”žParis Hilton heeft voor ze de gevangenis inging The Secret gelezen. En van Britney Spears en Lindsay Lohan weet ik dat ze de dvd hebben bekeken.” Laatstgenoemden waren in rehab in Malibu, waar Marie woont. ”žHet zou inderdaad fijn zijn als die meiden zouden veranderen in een pì³sitief rolmodel. Maar mij zul je niet horen oordelen. Feng Shui is een wetenschap van mededogen.”

Met haar man en twee van haar drie kinderen ””inmiddels 3, 14 en 21 jaar”” verhuisde Marie in 2001, vanwege haar carriì¨re, definitief naar Amerika. ”žDaar is zoveel meer ruimte, ik kan me er meer manifesteren.” Ze schudt haar hoofd: ”žDe wereld bereiken via België, nee, dat moet toch echt via Amerika.”

Omdat ze in haar nieuwe thuisland zo snel mogelijk spijkers met koppen wilde slaan, zette ze thuis in haar ”succeshoek' boeken van verschillende topmensen neer. Binnen twee weken waren de eerste effecten merkbaar.

”žAuteur Jack Canfield, Amerika's toonaangevende expert in succesprincipes en tevens oprichter van Transformational Leadership Council, nodigde mij uit voor een netwerkmeeting. Inmiddels ben ik lid van TLC. Twee jaar geleden kwam filmproducent Rhonda Byrne daar langs. Ze was op zoek naar sprekers die de wetten van het universum kenden, en dan met name de Wet van Aantrekking. Het was voor Rhonda een enorme aha-erlebnis dat je niet alleen door positieve gedì¡chten, maar ook door je omgéving te veranderen, die wet kunt activeren. Heel veel mensen passen daarvan namelijk maar een gedeelte toe, en hebben dus niet de gewenste resultaten. Omdat hun leefomgeving niet goed is.”

bron: goedzo.com
Delen:
Sheva
Sheva jun 24 '07
Ik heb een dvd van de secret...
Wel leuk om naar te kijken maar het meeste wist ik al...
Positief denken is heel belangrijk...
En daar gaat eigenlijk de hele dvd over!! :p

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki