Loading...
nl

reïncarnatie

Wendy's
Wendy's mei 24 '07
Ik kwam op internet het volgende tegen..

Dat er lichamelijke bewijzen bestaan van reincarnatie..
Bijvoorbeeld; als iemand word vermoord en zijn been eraf word gehakt en hij incarneerd opnieuw, dat hij dan met geen of een misvormd been word geboren.

Wat vinden jullie hiervan? of wel eens van gehoord ofzo??

Ik dacht dat als je naar het licht gaat dat je dan weer helemaal gezond kunt worden (als je dat niet was). Maar dat hoeft blijkbaar niet zo te zijn


Voor meer voorbeelden en verhaaltjes kun je even op de site kijken
Dit is de site: http://www.spiritualiteit.com/?sid=artikel&aid=60
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '07
Daar heb ik wel eens van gehoord. Een bekend verschijnsel zijn ook moedervlekken die een wond uit een vorig leven blijken te markeren. Het is wel zo dat je dus helemaal gezond bent in het nieuwe leven, maar de herinneringen (geestelijk en lichamelijk!) blijven dus nog aanwezig.
admin
admin mei 24 '07
Ik wist dit ook, vraag me niet hoe :)
Anne
Anne mei 24 '07
Ja ik wist dit ook :D
Maar het kan bijvoorbeeld ook iets niet lichaamelijks zijn bijv mensen die bang zijn voor iets voor water bijv dat kan te maken hebben met een vorig leven dat er toen iets is gebeurt met water.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '07
Een bekend verschijnsel dat hiermee te maken heeft is ook de Deja-vu:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/1_deja%20vu.htm

Het nut van deze herrinneringen staat ook in bovenstaand artikel uitgelegd.
Wendy's
Wendy's mei 25 '07
Haha.. toevallig! ik had gister een visioen/flashback (of hoe dat heet), van mijn vorige leven
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '07
Oh ik ben benieuwd. Is dat iets dat je op het forum wilt vertellen?
Sheva
Sheva mei 25 '07
Ik geloof wel dat als je vroeger als heks werd verbrand of verdronken dat je dan bang bent voor water of vuur in een volgend leven.
Maar ik geloof niet dat als je een been mist je er in een volgend leven last van heb.

Ik weet dat als je overgaat je volmaakt bent in een lichaam zonder pijn ,zonder ziekte.zonder misvorming en ik weet het zeker want ik heb er heel wat gezien...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '07
Nou dat zeg je wel, maar ik heb eens een aflevering van shock dock gezien waarin mensen persee en lichmaasdeel geamputeerd wilden hebben. Anders voelden ze zich niet meer zichzelf. De oorzaak konden ze niet achterhalen, maar er werd wel gespeculeerd over vorige levens.
Sheva
Sheva mei 27 '07
Misschien is dat wel zo dat weet niemand zeker...
Maar wat ik wel weet is dat als je over gaat is je lichaam weer volmaakt en heb je nergens meer last van...

Ik zal je een voorbeeld geven..Mijn opa was heel erg doof en zelfs met een gehoorapperaat kon hij je bijna niet verstaan
Maar op zijn sterfbed had hij geen gehoor apperaat in maar hij kon met ons praten en hij verstond alles...
1 uur later stierf hij!

Ik wil eigenlijk zeggen dat ik heus wel geloof dat als ik in een vroeger leven een heks ben geweest en ze hebben mij verbrand dat ik in een volgend leven misschien heel erg bang ben voor vuur!

Maar je lichaam is een voertuig en dat heb je hier op aarde te leen maar als je overgaat is je geest vrij en die is volmaakt.

Uiteraard is dit mijn mening en mijn gevoel ik wil niet zeggen dat at jij zegt niet klopt maar ik voel het anders eigenlijk weet en voel ik het zo...
Kim1
Kim1 mei 27 '07
Het is zo dat wat je in de stof hebt meegemaakt dat dit ook in de stof uitgewerkt moet worden. Een fysieke beleving / trauma dat je hebt gehad kun je in het licht niet verwerken omdat je het fysieke voertuig mist. Daarom zijn problemen die in dit leven voorkomen vaak nog aanwezig vanuit oude levens of karmische bindingen.

Een voorbeeld: ik ben een zwaar invalide meisje geweest dat altijd maar ziek was en verzorgd werd. Ik heb er toen ook voor gezorgd dat ik zo snel mogelijk zou sterven. Echter, het trauma van dat leven heb ik nooit verwerkt en heeft zich in dit leven bewust herhaald in de eerste drie jaar. Nu ben ik terug, maar eerst manifesteerden zich de trauma's van dat invalide meisje in mijn lichaam en werk ik eerst heel erg ziek. Bepaalde houdingen van mijn handen en mijn evenwicht kon ik zelfs helemaal terug herleiden naar dat leven van toen gekoppeld aan mijn vroege jeugd.

Je leidt alle levens en beleeft alles 1 keer van slachtoffer tot meester. De herinneringen worden gesloten totdat jouw ziel / hoger zelf zich gaat manifesteren om het te gaan genezen.

Dus ja, wonden en onverwerkte trauma's komen telkens weer terug in nieuwe levens op de juiste tijd net zo lang totdat je alles verwerkt hebt en weer vrij bent van de incarnatiecyclus.

Kimm
admin
admin mei 27 '07
Dat geloof ik ook en vergeet daarbij onze andere levenslessen niet..niet alleen trauma's en wonden moeten worden verwerkt, we krijgen ook steeds nieuwe lessen en de manier waarop we daar mee omgaan beslist ook of we een trapje hoger mogen,{mijn eigen gedachten}.
Ik hoop en denk zelf dat ik met mijn laatste ronde hier bezig ben, daarom is het voor mij zo belangrijk om met alle problemen en blokkades zo goed mogelijk om te gaan, veel en hard werk, maar wel nodig om verder te kunnen.

liefs,
Karin
Sheva
Sheva mei 27 '07
Mooi geschreven allebei...
Geeft mij zeker stof tot nadenken!

Maar eigenlijk is het zo dat we allemaal het zelfde zien we geloven in meerdere levens en in jonge en oude zielen.
:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki