Beste mensen,
Het klinkt misschien een beetje raar, maar soms als ik op mijn kamer zit (maakt niet uit of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is) en het maakt niet uit wat ik doe, of ik nou achter mijn computer zit of bezig ben voor school, dan voel ik me wel eens bekeken. Het is net of er op dat moment iemand in mijn kamer is die me iets wil vertellen of iets wil duidelijk maken. Aan de hand van verhalen van andere mensen dacht ik eerst aan een overleden persoon, omdat ik vaak lees dat de geest van een overleden persoon contact met je kan zoeken door bijvoorbeeld die aanwezigheid te voelen, iets denken te horen, dingen zien bewegen of het dus echt zien. Het rare is alleen dat ik eigenlijk nooit een dierbaar iemand ben verloren. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik wel een cavia en een konijn heb toen ik nog wat kleiner was. Nu ineens komt in me op dat misschien die me wel iets willen laten weten. Klinkt misschien heel raar, ik weet eigenlijk ook niet of dat wel kan. Ik heb verder ook nooit echt iets gezien, ik heb alleen het gevoel als of er iets of iemand bij me is als ik dan op mijn kamer ben. Ik heb het niet altijd als ik op mijn kamer ben maar als ik dat heb dan voel ik dat. Ik weet ook niet hoe ik dit anders kan beschrijven. Van jullie zou ik graag willen weten of het inderdaad kan zijn dat één van mijn huisdieren contact met me willen maken of me iets willen laten weten, al klinkt dat misschien heel bizar. Ik hoop snel reacties te krijgen !!
Liefs Devil-Girl