Loading...
nl

Een aanwezigheid voelen

Devil-Girl
Devil-Girl jun 25 '07
Beste mensen,

Het klinkt misschien een beetje raar, maar soms als ik op mijn kamer zit (maakt niet uit of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is) en het maakt niet uit wat ik doe, of ik nou achter mijn computer zit of bezig ben voor school, dan voel ik me wel eens bekeken. Het is net of er op dat moment iemand in mijn kamer is die me iets wil vertellen of iets wil duidelijk maken. Aan de hand van verhalen van andere mensen dacht ik eerst aan een overleden persoon, omdat ik vaak lees dat de geest van een overleden persoon contact met je kan zoeken door bijvoorbeeld die aanwezigheid te voelen, iets denken te horen, dingen zien bewegen of het dus echt zien. Het rare is alleen dat ik eigenlijk nooit een dierbaar iemand ben verloren. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik wel een cavia en een konijn heb toen ik nog wat kleiner was. Nu ineens komt in me op dat misschien die me wel iets willen laten weten. Klinkt misschien heel raar, ik weet eigenlijk ook niet of dat wel kan. Ik heb verder ook nooit echt iets gezien, ik heb alleen het gevoel als of er iets of iemand bij me is als ik dan op mijn kamer ben. Ik heb het niet altijd als ik op mijn kamer ben maar als ik dat heb dan voel ik dat. Ik weet ook niet hoe ik dit anders kan beschrijven. Van jullie zou ik graag willen weten of het inderdaad kan zijn dat één van mijn huisdieren contact met me willen maken of me iets willen laten weten, al klinkt dat misschien heel bizar. Ik hoop snel reacties te krijgen !!

;)Liefs Devil-Girl
Delen:
Wendy's
Wendy's jun 25 '07
Beste devıl-gırl

Welkom op het forum..

Voel je de aanwezıgheıd alleen maar ın je kamer?? of ook ın andere huızen of plaatsen?

Ikzelf heb altıjd al aanwezıgheıd gevoeld ın mıjn kamer, maar wıst nooıt wat ık er mee moest doen..

als je het weer voeld kun je het hem/haar gewoon vragen!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Het kan ook een gids of een entiteit zijn. Het hoeft ook niet altijd een overleden persoon te zijn die jij gekend hebt. Misschien hangt er nog een overleden persoon in het huis dat de weg naar het licht nog niet heeft gevonden. Of het is misschien alleen aan het kijken hoe "ver" je bent gekomen met je ontwikkeling.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 25 '07
Bedankt voor je reactie en je verwelkoming !! De aanwezigheid voel ik vaak in mijn kamer, maar als ik beneden ben en ik ben alleen komt het ook wel eens enkel voor, maar toch heel vaak op mijn kamer. Kan het niet zijn dat er in het verleden iets op deze plaats is gebeurd ofzo? Ik vind het best raar en voel me er niet prettig bij. Net of iets mij hier in de gaten houd ofzo. In andere huizen bij andere mensen heb ik hier geen last van.

Wel heb ik eens als ik bijvoorbeeld ergens ben (bijvoorbeeld bij mijn werk) en ik ben vrij en ik ga naar huis dat ik door iets achtervolgd word wat ik ook niet zo prettig vind. Het maakt me best bang omdat ik dan alleen ben en het dan vaak donker is buiten. Ik kan dan ook niet iemand zien.

Ik vind het best raar om zo uit het niets te zeggen: ''wilt u wel weggaan want ik vind dit niet prettig'' terwijl ik niemand zie maar wel denk dat er iemand is.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 25 '07
Oke NiMs, alleen dan vraag ik me af waarom die persoon mij dan in de gaten houd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Vraag het hem/haar, zou ik zeggen.
Devil-Girl
Devil-Girl jun 25 '07
Oke, bedankt voor je tip.
LPChip
LPChip jun 25 '07
Het hoeft niet steeds dezelfde entiteit te zijn.

Als ik goed naar je verhaal luister, dan gebeurt het altijd wanneer je alleen bent. Dit kan verklaren waarom je het niet hebt gemerkt bij andere mensen thuis, omdat je dan op bezoek bent, en die mensen er ook zijn.

Misschien dat je door de aanwezigheid van anderen soort van afgeleid bent om de entiteiten te kunnen waarnemen.
jo
jo jun 25 '07
vroeger op mijn kamer voelde ik dat ook altijd maar alleen op mijn kamer en later ook toen ik alleen thuis was. Nu in mijn eigen huis ook in elke kamer als ik maar ergens geconsentreert mee bezig ben. ik durf dan nooit om te kijken omdat ik bang ben iets te gaan zien.

heb je wel eens als je buiten loopt het idee shit wat doe ik hier?
en het gevoel krijgt dat je weg moet daar?
linkie
linkie jun 25 '07
Ik ervaar het zelfde maar vooral als ik alleen ben en ergens geconcentreerd mee bezig ben.
Ik durfde me eerst iid niet om te draaien omdat ik bang was iets te gaan zien. Mijn nieuwschiergheid zet me over die angst heen en dus kijk ik vaak bewust in de richting waarvan ik voel dat daar iets moet zijn. Vaak krijg ik dan kippevel of een rilling, maar zie nooit iets.....

Ik heb het niet als er andere mensen in mijn omgeving zijn, dan heb ik mijn aandacht er niet voor.

Nims zei: vraag het eens, dat heb ik wellis gepobeerd maar het niet het idee dat ik dan antwoord krijg, dus denk dan dat ik het me maar verbeeld en ga weer verder met wat ik aan het doen was.
Ik zeg ook wel eens, hoi pak een stoel, ga lekker zitten en laat mij ff met rust want wil dit afmaken, en dat werkt wel....ik heb dan vaak de hele avond/dag dat gevoel niet meer.
jo
jo jun 25 '07
nou pas vroeg ik dat dus van hee wie ben je?
ik dacht ineens amy maar ik ken geen amy.. ik vroeg wat er gebeurt was en ik dacht ik heb een ongeluk gehad... toen lachte ik mezelf uit en ging verder met de was opvouwen.
ik had echt het idee dat ik het gewoon terpleke stond te verzinnen! misschien deed ik dat ook wel ik weet het nu nog steeds niet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Nee Jo, dat heb je niet verzonnen :). Amy is vast degene die er was :).
jo
jo jun 26 '07
hoe weet je dat zo zeker?
ik wou dat ik dat zo zeker tegen mezelf kon zeggen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '07
Hoe ik dat weet? Dat is het eerste wat ik dacht toen ik het las. Laat ik anders vragen. Als het niet zo was, waarom moest jij dan meteen aan de voor jou onbekende naam Amy denken?
jo
jo jun 26 '07
ja Nims... hmm geen idee ik den kdat je weer eens gelijk hebt! maar dan heb ik het waarschijnlijk fout gedaan? ik had nog moeten vragen waarmee ik haar kon helpen.. en haar dan natuurlijk helpen anders heeft het nog geen zin.

ik zag gelukkig niks en daar ben ik dan al heel blij mee maar als ik aan amy denk is het nog een klein meisje(ongeveer 9jaar) met bruin haar tot net over haar schouders. zoiets heb ik me er bij voorgesteld.

dit is eigenlijk nog niet zo heel lang geleden maar ik durfde het aan niemand te vertellen.
LPChip
LPChip jun 26 '07
Waarom zou je haar gelijk moeten helpen?

Ik snap best dat als het binnen je kunnen is, je haar zou willen helpen, en dat is goed. Maar waarom gelijk een onmogelijke taak opleggen? Ervaar eerst eens hoe het gaat, en ga vandaaruit verder.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '07
Inderdaad, je hoeft haar niet meteen te helpen. En misschien is ze er juist wel om jou te helpen! Als je weet dat het een meisje met bruin haar van 9 jaar is, moet je haar dan nog eigenlijk wel zien ;). Of is het voor veel mensen toch nog steeds "Eerst zien dan geloven". Mss moet je ermaar van maken: "Eerst weten, dan geloven". ;)
Devil-Girl
Devil-Girl jun 26 '07
Ik ben dus niet de enige die zich op sommige momenten bekeken voeld...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '07
Nee, ik heb dat ook wel eens. Ik denk eigenlijk dat de meeste van ons hier, dat wel eens heeft ervaren.
jo
jo jun 27 '07
ik weet het niet zeker hoor maar dta is het gevoel wat ik erbij kreeg ook al dacht ik dat het niet waar was. ik hoef liever niemand te zien. ik vind het best dat ze tegen me gaat praten of in mijn gedachte zit.

en idd ik hoef niet meteen iets te gaan doen. misschien was het luisteren al genoeg.
en heeft ze mij daar mee geholpen omdat ik niet bang was op dat moment.

me bekeken voelen heb ik echt dagelijks de ene keer dnke ik ach ja wat maakt het uit de andere keer roep ik Ga alsjeblieft ergens anders heen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki