Loading...
nl

Ander gezicht zien....

Sarah_
Sarah_ jun 21 '13
Even naar boven gehaald. Heel interessant.

Zelf heb ik nog niet meegemaakt dat het gezicht van iemand ging veranderen. Wel de ogen. Toen ik met iemand sprak, waar normaal geen gesprek mee te voeren is en die helemaal in haar eigen wereld leeft zag ik de ogen veranderen. Zoveel wijsheid had ik nog nooit gezien. Daarna gebeurde het ook niet meer. Zelf dacht ik dat ik de wijsheid zag die die persoon in haar had maar die in dit leven niet naar boven kan komen.

Een andere ervaring die ik wil delen en waarvan ik heeeeeeeeeel blij zou zijn als iemand hierop reageert is mijn ervaring gisterenavond.
Ik was heel moe en keek in de spiegel. Mijn gezicht veranderde. Mijn neus werd heel lang, mijn wenkbrauwen heel donker, bijna zwart en dik, mijn gezicht werd sowieso wat donkerder, mijn haren grijs, ik veranderde in een man, de wallen onder mijn ogen werden heel donker en daarna zelfs rood, huidskleur donkerrood. De persoon in de spiegel zag eruit als dat hij aan het eind van zijn latijn was. De ogen stonden niet vals ofzo dus het is niet een boze entiteit, zo voelde het ook niet, en ook geen gids. Want die zou er niet zo uitgeput uitzien. Een soort Catweazle, zonder snor en ook niet zo "grappig" maar alleen maar erg uitgeput door die bloeddoorlopen wallen.

Wie zou dat dan kunnen zijn? Geen gids, niemand die ik ken die overleden is ... Als ik het zelf was in een vorig leven, waarom was ik dan zo ontzettend uitgeput. Ik durfde ook niet te vragen wie het was, althans niet door te vragen want ik was moe en wil 's avonds geen contact met de andere wereld. Het is nu natuurlijk de volgende dag maar ik durf eigenlijk niet zo goed weer zo geconcentreerd naar de spiegel te kijken.

Wat denken jullie?

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '13
tja, Sarah... je geeft zelf al antwoord eigenlijk tongue
degene in de spiegel, dat ben jij...
waarschijnlijk in een vorig leven, of een leven daarvoor
misschien had je teveel gedronken? rode huid (bloed is dun) of verbrand door de zon...
misschien was je wel gevlucht, waarschijnlijk was je Joods, (donkere huid, en wenkbrauwen, en de lange neus
en het was oorlog...
je had al dagen niet gegeten, en paranoia bij elk geluidje wat je hoorde...
je kon niet op 1 vaste plaats blijven... ze zochten je! die tekort aan slaap, en continue stress zorgden voor de bloeddoorlopen ogen, wallen en je uitgeputte lichaam...
waarschijnlijk ben je kort daar na gevonden of overleden...
shockedhet is maar een idee, van mij hoor wink

groetjes wink
Sarah_
Sarah_ jun 23 '13
WOW, dank je wel voor je reactie MoonFlowertje! Je kan er nog best gelijk in hebben; het voelde ook als uitputting. Vluchten kan ook. Vraag is alleen, als ik het zelf was, waarom kwam ik dat dan laten zien? Misschien om te waarschuwen dat ik in dit leven niet hetzelfde moet doen ....

Niet te lang in de zon liggen dus winkNee, grapje, niet vluchten en zorgen dat ik niet uitgeput raak? Het is nu uiteindelijk geen oorlog (gelukkig) en totaal uitgeput ..... Ja, zo leek het wel.

Komt dat vaker voor zover je weet, dat je jezelf gaat waarschuwen? Doet me aan een soort tijdmachine denken ... bizar (maar wel super mooi dat dit kan en heel interessant!!!)

Nogmaals, dank je wel voor je reactie MoonFlowertje, hier heb ik wat aan!

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '13
je bent de zelfde persoon als toen
vanuit je onderbewuste kijk je naar jezelf, niet met je ogen, en hersenen, maar van achter je ogen...
je kijkt met je derde oog, om het zo maar te zeggen

en het kan zijn dat als je weer kijkt dat je jezelf als jochie zziet, of als een oude oma...
jou onderbewuste kan dingen naar boven halen, die je je niet meer kan herinneren, bij de geboorte krijg je nieuwe hersenen mee... dus kan je je het niet meer herinneren... toch hebben mensen wel beelden, van een vorig leven...
je zou een keertje een sessie moeten doen bij een regressie/reincarnatie therapeut(e)
ik denk dat je in 1 keer begrijpt dat je verleden niet gespiegeld wordt om je te waarschuwen... het is meer iets wat zegt, dat je meer in je mars hebt, dan Sarah alleen...
een waarschuwing komt bij mij meestal binnen in een droom....
niet als een waarschuwing... maar meer als een mededeling... om me er op voor te bereiden... want wat er gebeuren moet, dat gebeurd...
je kan er niet tegenin gaan of tegen vechten

wat ik sterk voel bij jou, is dat je helderziend aan het worden ben...
het is niet zo dat je dat ineens bent, dat wordt langzaam aan getraind...
het is niet de bedoeling dat je er van schrikt, dus krijg je misschien daarom eerst beelden uit je vorige leven te zien....
het beste kan je dit trainen door fragmenten uit een vorige jouzelf...


groetjes Moonflowertje smile
Sarah_
Sarah_ jun 24 '13
Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Leerzaam ook want van die nieuwe hersenen wist ik niet maar dat is wel logisch natuurlijk. Ook logisch dat je daardoor alles vergeten bent.

Een paar keer ben ik terug gegaan naar een vorig leven. Therapie heb ik daarbij niet gehad maar dat hoefde ook niet omdat deze blikken in mijn vorige levens mij duidelijk maakte waar bepaald gedrag en bepaalde gevoelens vandaan kwamen. Hierdoor kon ik mijn gedrag in mijn huidige leven een plaats geven. Er hoefde niets opgelost te worden want door begrijpen kreeg ik al meer duidelijkheid en meer "aha"-momenten na de blikken in het vorige levens.
(zo zag ik b.v. mezelf als kindhoertje onder de kerkbanken, terwijl ik brood enzo toegestopt kreeg van "lieve" heren. De mannen vonden me, toen ik jong was, geweldig en de vrouwen keken op me neer. Uiteindelijk werd ik vermoord.
Niet erg allemaal, was een vorig leven maar toen ik het had gezien werd voor mij wel duidelijk waar mijn lage zelfwaardering, angstige gedrag naar mensen en voornamelijk voor mannen en ander gedrag vandaan komt. Door mezelf steeds in het heden te zetten en aan te geven dat ik vandaag leef (die tip kreeg ik via een vriendin) kon ik dingen beter begrijpen. Ik heb er veel aan gehad. Ik had dit via een meditatie zelf gezien en dan ga ik natuurlijk gelijk twijfelen. Daarna was ik naar een medium gegaan die ook vorige levens bekijkt en daar werd het bevestigd.

Pas geleden ben ik ook naar een mevrouw gegaan die vorige levens ziet. Hierdoor heb ik ook veel begrip gekregen voor mezelf. Daar zag ik dus weer waar andere zaken, die in mijn leven spelen, vandaan komen. En werd me duidelijk waarom ik voor bepaalde mensen en gebeurtenissen in mijn leven gekozen heb in dit leven. Ik wilde ze oplossen. Ben ik dus mee bezig. Heel mooi regressie, je ziet dingen, kan ze een plaats geven, krijgt inzicht ... en dan kan je verder komen. Toen kon ìk verder komen.

Ik ben het dus helemaal met je eens MoonFlowertje, regressie kan zeker zinvol zijn. Het geeft je heel veel inzicht in je huidige leven en gedrag.

Jezelf in de spiegel zien en jezelf dan zien in je vorige leven had ik nog nooit meegemaakt en daar kon ik dus ook niets mee. Het kan zeker te maken hebben met de uitputtingsslag in mijn huidige leven. Daarom sprak ik ook over waarschuwing van mezelf aan mezelf wink"ga zo niet door want anders ga je hetzelfde doen als je deed in je vorige leven". Maar waarschijnlijk bedoelen ze/ik het anders, meer als eye-opener. "je deed het toen en nu weer".

Bijzonder dat je dit dus kan zien in een spiegel grin

Fijne dag! Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '13
Spiegels zijn poorten wink
Ellepel
Ellepel sep 22 '13
Hallo,

Ik reageer op dit toppic omdat ik het heel erg bijzonder vind dat dit mogelijk is.
Wil dit ook graag een keer ervaren, en ik zou ook graag contact willen krijgen met mijn beschermengel of gids.
Ik heb het gevoel dat het mijn overleden oma is, zij is in 2008 ineens overleden na een kort ziektebed.
Ik had met haar een hele sterke band nog meer als met mijn eigen moeder als we op visite kwamen voelde het altijd als thuiskomen.

Even terugkomen op het spiegel kijken, moonflowertje je zegt dat spiegels eigenlijk poorten zijn.
Is het dan niet gevaarlijk om op die manier in een spiegel te kijken?

Groetjes Elly
Maryssa
Maryssa sep 24 '13
Ik heb ook dat mijn gezicht en haar veranderd als ik op een bepaalde manier in de spiegel kijk. Het is een soort van staren zonder echt te focussen. Ik zie dan langzaam dat ik ander haar krijg (ineens lange krullen en donkerder)en soms veranderd ook mijn gezicht. Mijn ogen blijven wel hetzelfde. Ik schrik er niet meer van, het gebeurd me soms ook bij mensen om me heen.

Voor mijn gevoel krijg je via de spiegel geen contact met je geleidegids of beschermengel. Dat kan op elk willekeurig moment gebeuren maar meditatie kan je helpen om er meer voor open te staan. Ik kreeg bij jouw topic in mijn gedachten de zin:"It will come in time" Heb dus geduld, het contact komt op de juiste tijd.
Gerda
Gerda sep 13 '18
Sinds een maand ongeveer geleden begon ik vanuit het niets aura's te zien bij mensen dieren  en dingen. Toe is mijn oma vorige week overleden en toen ik bij haar kwam voelde ik een warme gloed van haar afkomen, allemaal heel bijzonder.  Toen ik een paar dagen geleden mijn haar aan het kammen was voor de spiegel zag ik een ander gezicht in mijn spiegelbeeld dat was schrikken maar ik was niet bang.  Ik heb mij nu wat ingelezen en vind het nu allemaal heel geweldig en mijn moeder zei dat ik het als kind zijnde al had. Het gaat allemaal heel snel en er komt bijna elke dag weer wat nieuws bij zoals dat ik mensen op foto's ook zie veranderen en tijdens mijn heling sessie van vandaag zag ik geelgroene wolken opstijgen, dat had ik nog nooit eerder gezien.   Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.  Ik sta er iig open voor.  Groetjes Gerda
Julien Moorrees
Julien Moorrees sep 16 '18
Mooie ervaring gerda! Geelgroen is de kleur van manifestatie vanuit het hart, dus een hele mooie boodschap heb je mogen ontvangen!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki