Loading...
nl

Ander gezicht zien....

Wendy's
Wendy's mrt 20 '07
Ik heb ook wel eens dat ik een gezicht zie veranderen, maar dat is niet extreem. Kheb het ook wel eens als ik foto's bekijk

het is niet zo dat ik er dan een heel ander gezicht in zie

maar volgensmij hebben jullie het over iets heel anders dan waar ik het nu over heb ;)
Anne
Anne mrt 27 '07
Hej wendy dat heb ik ook wel eens als ik dan ga foto lezen hier bijv en dan bekijk ik een foto maar dan zie ik dacht gezicht veranderen bijv net alsof iemand verdrietig is dan zie ik op die foto dat die gene huilt zo lijkt het dan
jo
jo mrt 27 '07
ik heb het vanmiddag voor de eerste keer geprobeerd! ik was boos omdat bobby ziek is en dat ie dat niet verdient ik dacht misschien kan ik nu mijn gids gaan ontmoeten dat die mij kan helpen met bobby.
ik heb een spiegel gepakt en me heel goed geconsentreert na een paar minuten begon mijn gezicht een andere kleur te krijgen het werd licht en donker paars toen was mijn concentratie natuurlijk helemaal weg! even later gebeurde hetzelfde alleen leek het net alsof mijn neus naar beneden ging en daar bleef staan.
was wel raar. ik denk dat ik het morgen weer eens probeer!!
Anne
Anne mrt 27 '07
ja jo apart ik heb dat niet meegemaakt dat me gezicht andere kleur word..
Blijven proberen ;)
Wendy's
Wendy's mrt 28 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Hej wendy dat heb ik ook wel eens als ik dan ga foto lezen hier bijv en dan bekijk ik een foto maar dan zie ik dat gezicht veranderen bijv net alsof iemand verdrietig is dan zie ik op die foto dat die gene huilt zo lijkt het dan
Ja zo, precies hoe je het zegt!!
Anne
Anne mrt 28 '07
Ja apart :D
Zie je we lijken wel op elkaar :p
es
es jun 15 '07
Dit deden we met yogales. We moesten tegenover iemand gaan zitten en elkaar minutenlang in de ogen kijken. Ik zag de vrouw tegenover me veranderen in een oud mannetje, en nog meer gezichten. Ik was na afloop helemaal van de wereld en heb haar niet gevraagd wat zij op mijn gezicht gezien heeft.
Wat ik hierover gelezen heb is dat je naar een korte tijd overschakelt op kijken met je intuitie/derde oog, waardoor het ineens donkerder kan worden. En dan zie je diepere lagen van de ander. Of jezelf als je het in de spiegel doet. Maar ja, dan weet je nog niets, want ik heb geen idee wat het betekent als ik een oude man op het gezicht van een redelijk jonge vrouw zie.
Anne
Anne jun 15 '07
Hej es,
Ik vind ogen apart..ik heb er iets mee.

''Wat ik hierover gelezen heb is dat je naar een korte tijd overschakelt op kijken met je intuitie/derde oog, waardoor het ineens donkerder kan worden. En dan zie je diepere lagen van de ander''

Dit wist ik niet maar wel erg interessant

''Maar ja, dan weet je nog niets, want ik heb geen idee wat het betekent als ik een oude man op het gezicht van een redelijk jonge vrouw zie.''

Nee precies niemand weet dat precies ik denk zelf misschien zijn het mensen uit aan vorig leven die die gene is geweest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '07
Dit doet me denken aan een eerdere discussie over veranderende gezichten die we hier hadden. Zie http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/10/160.html
linkie
linkie jun 17 '07
Ik heb vaak dat mijn "focus" verandert en ik dingen tijdelijk anders zie, vaak wordt het idd donkerder. ik heb nog nooit iets als al het bovenstaande meegemaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe dat kijken met de intuitie/derde oog werkt en wat je er mee kunt doen?

Ik zie wel gezichten in voorwerpen of als ik me ontspan en mijn ogen dicht doe, maar nooit in een ander gezicht.
es
es jun 17 '07
Hoi Linkie,

ik heb er nog niet zo veel ervaring mee, maar sinds ik Reiki I heb 'zie' ik van alles tijdens mijn zelfbehandelingen. Ik heb mijn ogen dicht, maar zie dingen dus in mijn hoofd. Op het moment dat ik ontspannen ben en nergens aan denk dan komt het vanzelf. Bv. aan het begin van het schooljaar ging het met mijn zoon niet goed en ik wilde hem reiki sturen, maar toen ik dat deed zag ik hem met een pak van zwarte stekels aan. Ik ben de volgende dag met hem gaan praten over hoe hij het vond op school en hoe het ging enzo.
Nu inmiddels accepteert hij het wel en gaat het langzaam beter met hem in groep 3.
(bewerking: het is niet zo dat dat door reiki komt, maar meer door de tijd en dat we hem zo goed mogelijk proberen te begeleiden. Met de reiki aard ik hem alleen voorzichtig, verder niets eigenlijk)
Toen ik mijn vader Reiki wilde sturen zag ik een zwarte schim die het niet wilde hebben. Ik heb toen gevraagd of hij het alsjeblieft van me aan wilde nemen en toen was het beeld weer weg. Gisteravond liet ik tijdens de zelfbehandelingen de negatieve energie die niet bij mij hoorde wegstromen naar een transformerend vuur (techniek uit een boek van Fons Delnooz) en toen zag ik ineens een soort stofzuigermond die donkere energie wegslurpte.
Als ik energie naar de aarde laat afvloeien zie ik het uit elkaar spatten op een rots. Nou ja, dat soort dingen dus. Het zijn voor mij korte filmpjes, op het moment dat ik ze beter wil bekijken zijn ze weg.

Gezichten in een ander gezicht zien gebeurt als je gaat staren, je moet er dus even voor gaan zitten en naar de ogen kijken.

Wat je ermee kan doen? Leren interpreteren? Ik vind dat altijd moeilijk. Sommige dingen zijn meteen duidelijk, bv. mijn zoon in een stekeltjespak, maar andere dingen niet, zoals dat mannengezicht op een vrouw. Ik denk dat alleen die vrouw dat had kunnen plaatsen als ik het haar verteld had.

Esther
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Hey Anne, zelf heb ik dit nooit meegemaakt en als ik het had meegemaakt zou ik hier graag over praten met je.

Liefs Devil-Girl
Angela E
Angela E sep 14 '07
Ik heb ooit een bij mezelf een indiaan gezien, en toen ik op 26 augustus op de paranormale beurs was ging ik mijn beschermengel laten tekenen. En het was het zelfde gezicht dat ik in de spiegel had gezien, want die vrouw zei dat ik een indiaan in mijn vorig leven geweest was en dat die vrouw een persoon was dat ik gekend moest hebben.
Ik vond het wel een beetje schokkend, want die zei echt de waarheid over je karakter en zo, dat is het bewijs ze wel echt met mijn engel gesproken heeft, want ik hed niets over mezelf gezegd.
Dus volgens mij is het wel echt je engel die je ziet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '07
Ik denk niet dat het altijd je engel is. Wel denk ik heel goed dat het in jouw geval je engel was. In de spiegel zie je jezelf, dus het is goed mogelijk dat je een stukje van jezelf ziet, dat jij eigenlijk ook bent. Misschien ben jij wel je Engel, en is je engel ook Jou.
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

Ja dit bestaat...dat gezicht ben jij.
Het kan uit vorige levens komen...

Het is karma wat je in dit leven uit moet werken..

Alle levens zijn met elkaar verweven.

Wie zag je...hoe zag zij er uit...

Groet,
Paradijs.
Anne
Anne jul 20 '08
Klopt smile

Het is of iemand die je was uit je vorige leven, of een geest die bij je is op dat moment.
Je gezicht zien veranderen is best wel raar. Als ik voor de spiegel ga zitten begint mij gezicht al snel te veranderen het voelt vreemd het voelt niet eigen.
Ook de gezichten van mensen van wie ik hun foto lees kan ik soms zien veranderen.
Het is apart
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai Anne..

Dat is inderdaad allemaal mogelijk...
Het zijn gezichten uit vorige levens, die je ziet.

Je zegt het voelt niet eigen aan, toch ben jij al die gezichten.

Al die gezichten bij elkaar, vormen nu 1 gezicht, dat wat jij nu hebt, al die levens hebben jou nu gevormd zoals jij nu bent.

Ik ben benieuwd wat voor soort gezichten jij ziet, mannelijk of vrouwelijk....

Je bent verschillend geweest in ieder leven, dan man dan vrouw.
Zo snel je dit accepteer, accepteer je het mannelijke en vrouwelijke in je, en vind je evenwicht.
Vanuit dat evenwicht, kun je jezelf accepteren zoals je nu bent.
En vind je Ware Liefde.

Ware Liefde is het eindstation.
Maris1976
Maris1976 aug 8 '08
Ik heb 12 jaar geleden dit vaak gedaan met mijn toenmalig vriendke, de 1e keer schrokken we ons dood, want we keken elkaar heel lang aan en zomaar begon zijn gezicht te veranderen en andere vormen aan te nemen en die van mij ook. We schrokken zo erg, maar deden dit daarna regelmatig en noemden dit ons geheimpje, mensen zouden ons voor gek verklaren. Nooit meer over nagedacht tot ik dit topic tegenkwam...grappig.
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 10 '08
Leuk dat je dit topic naar boven haalt Maris en je ziet al wel dat je niet de enige bent. Ik ervaar dit ook regelmatig bij mensen en het blijft wonderlijk om te zien. Een vriendin schrok zich een hoedje toen ze het bij mij ook een keer zag. Ook heb ik ´s avonds wel eens een hele rij voorbij komt. Flits, flits, achter elkaar, deze mensen kijken me dan aan. Ik had wel eens het idee dat dat allemaal onbewust in mijn hersenen opgeslagen beelden waren. Ik weet het niet wat het is en laat het maar gebeuren. Zoals Nims ook al heeft aangegeven ontstaat dit wanneer je een diep zielscontact hebt met elkaar. Niet zo verwonderlijk eigenlijk als we nagaan dat de ogen, de spiegel van de ziel zijn.

Welkom trouwens smile
gast
gast aug 10 '08
Lees het stukje van spiegelen die Thomas geplaatst heeft en dan vooral het laatste stuk van Osho. Dan snap je waar dit vandaan komt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki