Loading...
nl

Ander gezicht zien....

Anne
Anne mrt 1 '07
Ik las laatst hier wat op het forum over dat als je andere mensen aankijkt dat hun gezicht dan kan veranderen en dat je iemand anders ziet.

Dat zette mij aan het denken. Ik heb zoiets zelf ook meegemaakt maar dan bij mezelf.
Het is een paar keer gebeurd...toen ik in die spiegel keek naar mezelf zag ik me gezicht veranderen en ik zag dus iemand anders. Ik herkende mezelf nog wel erin maar ik had hele andere gezichtuitdrukkingen en gelaatuitdrukkingen. Ik dacht nog dit ben ik zelf niet dit moet iemand anders zijn. Het voelde ook heel raar heel anders niet mijzelf.

Dus nu de vraag aan jullie hebben jullie ook zulke dingen meegemaakt bij jezelf of bij het zien van andere mensen.
Hoe denken jullie hierover?
Groetjess aNNe
Delen:
Wendy's
Wendy's mrt 1 '07
Ik heb het zelf volgensmij nog nooit meegemaakt. Dus het is best moeilijk voor mij om voor te stellen hoe dat eruit ziet.
Anne
Anne mrt 1 '07
Oke wendy..maakt niet uit ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '07
Ik heb het wel eens eerder meegemaakt toen ik met een vriendin van mij in de kroeg zat. Ineens veranderde haar gezicht in een oudere vrouw. Het zag eruit alsof het een doorzichtig gezicht, over het gezicht van de ander heen was. Iedereen die in de efteleling in het spookhuis is geweest, kan zich misschien nog wel dat doorzichtige hoofd herinneren. Zo ongeveer zag het eruit.

Wat ik weet is dat je er niet bang voor hoeft te zijn. Er zijn een paar dingen die je kan zien bij jezelf of bij de ander (daar zit geen verschil tussen).
-Jezelf / ander uit een vorig leven
-Die ander / jezelf in de toekomst
-De gids van die persoon / jezelf

Waarom je ze ziet? Dat is vaak omdat je ervoor open staat. Eigenlijk is het vaak een moment dat je diep verbonden bent met die persoon zij / haar binnenste. Op dat moment wordt dit binnenste gevisualiseerd. Zie je het bij jezelf, dan kijk je dus heel diep bij jezelf naar binnen. Niets engs aan, het is gewoon jij :).
Anne
Anne mrt 4 '07
Dus nims dan ben ik heel diep met mezelf verbonden :)
Dat zou dan wel kunnen kloppen want zo voel ik het bij mezelf ook dat ik alles van mezelf heel goed weet hoe ik ben.
Ik keek gister ook in de spiegel en toen gebeurde dat weer dat ik me gezicht zag veranderen.
Volgens mij als ik me er goed op concentreer kan dat altijd gebeuren.
Misschien dat dat dan ook bij andere mensen lukt want dat heb ik nog nooit geprobeerd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '07
Inderdaad Anne, zo is het :). Ik ben benieuwd of het je ook bij andere mensen lukt.
Anne
Anne mrt 4 '07
Ja ik zal het morgen is uitproberen op mijn werk daar zijn altijd tog genoeg mensen :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '07
Het moeten wel mensen zijn, waar jij heel diep contact mee hebt. Ik denk niet dat het gewoon, zomaar lukt. Maar misschien heb ik een keertje ongelijk ;).
Anne
Anne mrt 5 '07
Ja nims misschien heb je wel gelijk ik weet het niet maar ik ben het vandaag helemaal vergeten was te druk hah...
jo
jo mrt 6 '07
ik las dat je het zag toen je in de spiegel keek. dus ik ga nu weer een stukje overschrijven van de papieren van de thema avonden.

Spiegel kijken
Dit is iets wat je beslist eens moet proberen. Dit is voor iedereen toegankelijk en mogelijk.
Deze vorm is ook ongevaarlijk. Een waarschuwing voor het schrik effect dat er onverwijld is.
Spiegel kijken maakt de doorgang open tot het zien van gezichten van overleden familie leden en wat mooier is ook je geleidegids of gidsen. Het schrik effect is omdat de gezichten van overleden personen uit de spiegel komen met een behoorlijke snelheid, in eerste instantie staan ze stil, om vervolgens razend snel langs je gezicht uit de spiegel te vliegen. Geleide gidsen daarin tegen blijven stil toekijken. Probeer op zo'n moment contact te krijgen en vraag zijn naam. Vaak komt dan ineens de naam va je geleidegids in je gedachten. een leuke bijkomstigheid. Laat je in het begin met spiegel kijken niet afleiden of afschrikken door gezichtsvervormingen of veranderingen, dit heeft niets te betekenen. gewoon doorgaan.

Misschien dat toen je in de spiegel keek er dit gebeurde?
Ze hebben verteld dat als je dit ging doen dat je: jezelf recht in allebei de ogen moet aankijken als dat niet lukt jezelf concentreren op het stukje tussen je wenkbrauwen, boven je neus. als je je dan consentreert ga je vanzelf in allebei de ogen kijken.

Gr Jo
Anne
Anne mrt 6 '07
Hej jo.
Leuk dat je het overtypte :)
Jo het klopt je moet jezelf recht in de ogen kijken in beide ogen te gelijk en dat had ik dus ook gedaan ging vanzelf maar daarnaa ging het heel snel toen zag ik mezelf dus veranderen en schrok de eerste keer er ook van want dat is best wel raar gaat heel snel.
Maar je zegt dus dat ik dan als ik in me ogen kijkt recht dat ik dan me gids of een overleden persoon kan zien waardoor mijn gezicht veranderd in die van hun.
Ja ik weet dan alleen niet wie ik zie want de personen die ik dan zie die lijken nog steeds gedeeltelijk op mij zie mezelf erin terug.
Heb je dat ook wel is gedaan spiegellezen??
Groetjes aNNe
Marina1987
Marina1987 mrt 6 '07
Ja heb ik vaker mee gemaakt . . . EN vond ik eerst facinerend maar die nacht kon ik niet slapen en durfde ik niet meer in de spiegel te kijken .. Ik vind het eng.
Marina1987
Marina1987 mrt 6 '07
Niet alleen van mezelf .. Is al paar jaren geleden toen ik bij een vroegere vriendin bleef slapen , ik kon der niet meer aan kijken want ik zag een ander gezicht.. En dat vond ik dus ook heel eng. Wou dat ik niet bang was.. Maar weet niet wat ik hier tegen kan doen . Over dag vind ik het niet zo eng.. maar als de nacht komt kruip ik dan weer liever in mijn schildje haha.
jo
jo mrt 9 '07
ik heb het nog nooit gedaan want ik ben ook bang dat ik niet meer kan slapen en dat ik niet meer in een spiegel durf te kijken ik ben toch al zo'n watje wat dat betreft. maar als je dit doet moet je het net zolang volhouden tot het lukt. bijv 5 minuten per dag proberen natuurlijk niet ineens een uur in de spiegel gaan zitten kijken. maar je goed concentreren.

jou gezicht veranderd eerst maar daarna zie je dus overleden personen en/ of je gids maar volgens mij niet in je eigen gezicht maar er langs! Dus nog even oefenen!
Anne
Anne mrt 9 '07
MMmm oke jo :)
Ja opzich lijkt het me dan best wel eng aangezien ik al paar keer heb gezien dat me eigen gezicht veranderde dat was ook al raar maar als je dan helemaal iemand anders kan zien...
Maar ik zal het tog wel een keer proberen want nu weet ik dat het kan.
Marina1987
Marina1987 mrt 10 '07
Maar ik heb dat dus eens bij iemand anders gehad , dat het gezicht zich veranderde.. creepy ja.. Haha had het laatst nog eens geprobeert bij mijn moeder, maar hoef mog paar seconden te concentreren en ik zie het al veranderen, dus ben er snel maar weer mee gestopt, kon der ook weer even niet meer aan kijken haha. Stom.
Anne
Anne mrt 10 '07
Nee ik snap wat je bedoelt als ik nu voor de spiegel zo gaan zitten weet ik zeker dat ik mijn gezicht zo weer ziet veranderen dat is wel raar jah maar toch ook weer apart. Dat dat kan :)
jo
jo mrt 15 '07
iedereen kan het!! je moet alleen heel erg goed oefenen en zeker niet opgeven.
Je hebt in ieder geval al een hele grote voorsprong omdat jou gezicht al begint te veranderen!!

ik denk wel dat je het echt moet willen... zoals eigenlijk alles.
Als je echt iets wilt lukt het ook.

Ben wel erg benieuwt of het is gelukt??
yannick
yannick mrt 20 '07
ik heb daar geen moeite mee.. vaak heeft een gezicht uitdrukking een beschrijving over iets. als ik bijvoorbeeld een engel tegen kom, kan ik aan hun ogen zien of het een goed persoon is. je kan onderscheid maken van boze of vriendelijke ogen. hoe meer lichaam delen des ter hoger het wezen. een tip: als je iets heel graag wilt lukt dat moeilijker dan als je zomaar gaat oefenen in de spiegel zonder redenen ;). concerteer je en maak gronding. zorg voor een goede balans. kijk naar een punt, en laat je hoofd leeg stromen. je moet je in een stille omgeving bevinden. je kan veel met je energie/ogen besturen. je kan hulp vragen aan engelen enz, en denk niet te moeilijk over bepaalde dingen. groeten yannick
Anne
Anne mrt 20 '07
Hej Yannick
Ja je hebt gelijk ik heb dit ook maar per toeval ondekt ik was er niet mee bezig maar keek gewoon in de spiegel langer en anders dan normaal en toen zag ik dus me gezicht veranderen.
Als je iets heel graag wilt dan lukt het soms juist niet nee klopt.
Maar als ik nu in de spiegel ga kijken dan veranderd mijn gezicht ook als ik me goed concentreer.
Groetjes aNNe
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki