Loading...
nl

Rare droom met geesten

LPChip
LPChip feb 19 '07
Ik had vannacht een hele rare droom.

Ik was in mijn oude huis in meppel. Mijn moeder en mijn stiefvader waren in hun kamer (de oude slaapkamer van mijn ouders).

Ik was daar ook, en ineens begint mijn stiefvader heel raar te doen alof hij bezeten was. Mijn moeder riep, doe iets, doe iets... Ik keek hem aan en hij leek echt te vechten tegen iets. Ik probeerde eerst om die energie uit hem te trekken maar dat maakte het alleen maar erger, ik gaf hem nog een klap op de borst (waarom weet ik niet, maar dat leek toen iets wat moest) en begon toen vanuit mijn hand licht te stralen naar hem waardoor hij rustiger werdt. Toen werdt ik wakker.

Een droom die veel indruk op mij gemaakt heeft.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 20 '07
Ja kan ik me voorstellen. Wel een hele rare droom. Is er iets dat je bezighoudt, of een gesprek dat je onlangs gevoerd hebt?
LPChip
LPChip feb 20 '07
Hmm, het enige wat ik mij kan bedenken dat me bezig zou houden is dat ik een beetje bang ben dat ik niet weet hoe te reageren als ik een slechte entiteit tegen kom.

Ik heb al eerder een droom gehad waarbij het een soort "gevecht" was met een entiteit. En dat was best beangstigend voor me. Deze ook, omdat mijn stiefvader ineens anders ging reageren dan hij normaal doet.
Thomas A
Thomas A feb 20 '07
Entiteiten spiegelen zich aan onze diepte en de voor onzelf on-bekende eigen motieven. Door deze te gaan leren kennen en zien, lossen deze op als sneeuw voor de zon. zolang we deze niet willen kennen, kennen wij onszelf niet en kan alles buiten ons, ons "slachtofferen"...............

Entiteiten komen niet/nooit als onze donkerte naar licht gaat................

De aanraking met je stiefvader is datgeen waarin je hem "innerlijk" vrij maakt.

Thomas
LPChip
LPChip feb 20 '07
Thomas, kun je dit misschien iets toelichten? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Thomas A
Thomas A feb 20 '07
Entiteiten horen bij ons on-bewuste zelf. Alweer een reden om onszelf goed te kennen. Vaak bij stukken van onszelf waar we liever niet naar kijken.

Thomas
LPChip
LPChip feb 20 '07
Okee, maar wat wil mijn onbewuste mij laten weten dan? Dat ik contact moet gaan zoeken met entiteiten?
Thomas A
Thomas A feb 20 '07
Nee Chip, dat je een onbe-grepen stuk kunt gaan bekijken en je kunt er bijna 100% van op aan, dat het iets is dat mogelijk tussen jou en jouw stiefvader ligt. Voorbeeld; een verdrongen boosheid. Iets dat er in jou leeft in elk geval dat jou niet lekker zit.
LPChip
LPChip feb 20 '07
Aha, ja dat kan wel kloppen. Maar dat kan ik niet veranderen helaas.
Thomas A
Thomas A feb 20 '07
Q Chip; "Maar dat kan ik niet veranderen helaas."
Dat geloof ik niet omdat ik weet dat dat wel kan.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '07
Dan moet hij het wel durven.
Acheliah
Acheliah feb 21 '07
Ja zoiets doe je idd samen
LPChip
LPChip feb 21 '07
Ik kan het niet veranderen omdat het een eigenschap/gedragsvorm van hem is. Hij moet veranderen. Dat bedoelde ik meer.
Thomas A
Thomas A feb 21 '07
Zeg hem wat zijn pijn is.........., laat hem zijn pijn zien..........., jij hebt 'm al gezien.....

Thomas
Thomas A
Thomas A feb 22 '07
.....en hij zal ver-anderen.
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Erg Scherp gezien Thomas.
En Chip denk ja dat je hier iets mee kan doen?
:S zorry voor mijn nieuwgierigheid!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '07
Hey Chip :)kan je je afgelopen zaterdag nog herinneren ;). Ik denk dat er al iets veranderd is :).
Acheliah
Acheliah mrt 27 '07
Je maakt ons nieuwsgierig vertel ???

Liefs Dieneke
jo
jo mrt 27 '07
ja idd erg nieuwsgierig!!!
LPChip
LPChip mrt 27 '07
Inderdaad.

Waar Nims op doelt, is dat we een gesprek hadden met mijn stiefpa erbij, hij begint nu eindelijk ook te veranderen, al was ik daar niet de oorzaak van. :)

Het is overigens niet dit weekend begonnen maar al eerder.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki