Loading...
nl

Pijn tussen de schouderbladen

TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 11 '10
Nee dat was ik ook niet van plan hoor.
Alleen ik heb niet het idee dat ze iets gaan vinden, want dat is altijd zo bij mij.
Dus het zal wel weer iets anders zijn, of m´n hartchakra, als die niet in balans is geeft die ook precies dezelfde klachten.
Maarja, we´ll see!!
admin
admin dec 11 '10
Zolang jij ervan overtuigd bent dat ze niets vinden, zullen ze ook niets vinden.

Misschien een idee om dat eens los te laten?
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 15 '10
Ik was een aantal jaar geleden nooit met die gedachte bezig, dat ze niks zullen vinden.. toen vonden ze ook nooit wat.
Maar ze doen altijd lekker makkelijk altijd.
van oh het kan dit zijn, dan word dat onderzocht, daar komt niks uit en dan wat?..
Dan geef ik zelf nog aan en kan het dit of dit niet zijn, zodra alles in 1 keer onderzocht kan worden, en niet dat er weer bloed word geprikt, en maar word gezocht naar 1 ding, dan kunnen ze net zo goed meteen zoeken naar meer dingen.
maargoed, ik bel de dokter morgen maar weer, en zie het wel.
TamaraButterfly
TamaraButterfly jan 29 '11
Ik weet nu eindelijk waardoor het komt.

Door me hyperventilatie.
Zit nu by de fysio.. heb dr nog wel bijna elke dag last van.
Net als m'n migraine etc. dat komt dus ook door hyperventilatie.

Dus hopelijk kan de fysio me verder helpen!
Mimosa
Mimosa jan 29 '11
Hoi Tamara,

Fijn dat je nu weet hoe het komt en dat je nu fysio hebt. Hopelijk gaat het je verder helpen.
gast
gast jan 29 '11
Tamara, hyperventilatie is ook maar een symptoom van iets dat dieper geworteld is. Zoek verder......in jezelf dan pas wordt het echt opgelost. Fysiotherapie geeft alleen tijdelijke verlichting.
Sterkte ermee.
TamaraButterfly
TamaraButterfly jan 30 '11
Hoi gast,
ja klopt.
Ik weet ook waardoor het komt.

Ik werk er op een energetische manier aan en met de fysio.
Hopelijk kom ik er gewoon een keertje van af...
Ik WEET alles wel waardoor het komt, maar alleen mijn lichaam reageert nog "verkeerd"....
Hm weet niet hoe ik het uit moet leggen laugh

Maar ik kom dr wel vanaf smile.. komt goed!

Dankjewel
Serenity
Serenity jan 31 '11
Ummmm je WEET het maar je VOEL-WEET het nog niet...
Dus theoretisch weet je het al, je hebt de kennis nu nog topassen en vrede ermee hebben.
Toch?!

Ben wel blij dat je het nu eindelijk weet , in onwetendheid leven is ook frusterend namelijk.
Nu zal er zeker ook een last van je schouder af zijn gegaan! ^^

grrroetjes
Mimosa
Mimosa jan 31 '11
Hahaha, moeilijk is dat uitleggen he. Ik snap wat je bedoelt hoor. Hier heb ik dezelfde ervaring. Maar dan met mijn hersenen. En hoewel ik niet weet of de schade blijvend is of alleen maar herstellend, is het soms best frustrerend als je lichaam buiten je om reageert.
Het weten is hier inmiddels al grotendeels geïntegreerd in weten met mijn hart, maar sommige dingen hebben nou eenmaal tijd nodig om hierin mee te gaan.
Ik hoop voor jou dat dit spoedig zal gebeuren.
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 3 '11
Wat een interessant topic is dit! Ik moest ook direct denken aan het vleugelchakra, en bij mezelf herken ik dit ook. Vooral als ik moe ben, merk ik het aan mijn rechterschouderblad. Ook vind ik het héérlijk als iemand een hans tussen m'n schouderbladen legt. Ik dacht altijd dat dat was vanwege de achterkant van het hartchakra, maar begrijp nu dat dit is vanwege het vleugelchakra (sleutelchakra wilde ik opschrijven, misschien is dat ook wel zo!). En dan vooral door iemand die echt van me houdt en warmte kan uitstralen!
Elf
Elf feb 3 '11
Jeempie, een vleugelchakra, daar heb ik dus nooit aan gedacht.
Sowieso niet aan chakra's, ik weet daar weinig tot niets van.
Wel heb ik ook regelmatig pijn op die plek, ik laat er dan midalgan of tigerbalsem of andere spierwarmmaaktroep op smeren wat opzich wel helpt.
In tegenstelling tot BezieldEngelmens vind ik het verschrikkelijk als iemand zijn hand daar legt of daar gaat wrijven, ik krijg het er juist benauwd van.
hmmm, heeft iemand ook een tip wat je aan die pijn kan doen? Of staat dat al ergens in dit topic maar heb ik er in mijn enthousiasme overheen gelezen?
Elf
Elf feb 4 '11
Hai Nims,

Bedankt voor de uitleg.
Tekening was erg duidelijk en ik zit nu in de piramide

Greetz,
Elf
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Graag gedaan. Hoe voelt het nu voor je?
Elf
Elf feb 4 '11
Erg veilig en relaxed!!!
jannie
jannie mrt 4 '11
Jeetje...zit dit onderwerp te lezen..en er valt ineens zoveel op zijn plaats..Ik heb al jaren..ik denk zo"n acht al pijnklachetn..raar gevoel tussen mijn schoudebladen..m.n eerder rechts..ik kan het eigenlijk aanwijzen..maar bij onderzoeken niets gevonden...dan ook weer een weekje..geen klachten en dan ineens..hoppa...gaan we weer...
Bij de fysio...waar ik wordt behandeld voor nekklachten..komt het vreemde naar voren dat het soms..ja niet elke week ook wat is opgezet rondom schouderblad...Ik begreep er niets van..nu ik dit allemaal lees...en steeds bewuster ben van het feit dat ik aan het ontwaken ben..kan dit misschien wat duidelijkheid brengen...Ik heb al jaren m.n. hoofd schoudergebied klachten en steeds opnieuw geen oorzaken gevonden...Ik voe op dit moment zoveel..zoveel liefde..zoveel om te geven...en op zoek naar de juiste weg..liefs jannie
Serenity
Serenity mrt 4 '11
hihihi ben there done that!! *grinnik*

Welkom to the groupe. L.O.L.
jannie
jannie mrt 11 '11
jeetje Bart...nooit zo overnagedacht...ga zeker op de site kijken...ben wel zo'n typje haha...warme groet
admin
admin jan 23 '13
Origineel bericht van: JulienMoorrees


Hoi Julien,

Bij het onderwerp zelf reageren kon niet dus doe ik het op deze manier. Werkt de pyramide van licht hetzelfde als een bol om je heen doen als bescherming?
Wanneer doe je dat, alleen tijdens meditatie of als je naar b.v. een "feestje" moet winkof?

Als je een bol van licht maakt dan werkt dat toch ook niet altijd dus wat is het voordeel/doel van een pyramide van licht maken?

Ook wat je schreef dat er altijd een noodluik zit .... waarom zou je die nodig hebben en hoe kan je teveel licht krijgen? Doen je gidsen nog iets als je in de pyramide zit dan?

Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal werkt. Leuk!

Groet, Sarah
admin
admin feb 13 '13
Origineel bericht van: Sarah_
Origineel bericht van: JulienMoorrees


Hoi Julien,

Bij het onderwerp zelf reageren kon niet dus doe ik het op deze manier. Werkt de pyramide van licht hetzelfde als een bol om je heen doen als bescherming?
Wanneer doe je dat, alleen tijdens meditatie of als je naar b.v. een "feestje" moet winkof?

Als je een bol van licht maakt dan werkt dat toch ook niet altijd dus wat is het voordeel/doel van een pyramide van licht maken?

Ook wat je schreef dat er altijd een noodluik zit .... waarom zou je die nodig hebben en hoe kan je teveel licht krijgen? Doen je gidsen nog iets als je in de pyramide zit dan?

Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal werkt. Leuk!

Groet, Sarah


Hoi Julien,

Waarschijnlijk heb je het niet gelezen maar ik ben echt benieuwd hoe dit werkt. Kan je het uitleggen?

Groet, Sarah
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki