Loading...
nl

Pijn tussen de schouderbladen

Tinne
Tinne dec 5 '10
dit vond ik via Google.. voor wie wil! persoonlijk heb ik er al raakpunten gelezen met m'n visie, inzichten en waarheid!

http://alsdedokterhetnietmeerweet.nl/adres-wijzer/woordenboek/stromingen/Mazdaznan.html
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 5 '10
mooi verwoord Tinne.
admin
admin dec 5 '10
Ja inderdaad en precies zoals mijn berichten ook zijn bedoelt, maar er zijn er maar heel weinig hier die dat doorhebben.

Het is beter het beste van twee te pakken dan alleen van 1 ding.
Wat ik bedoel is altijd naar de dokter gaan en mocht die écht niets kunnen vinden dan kun je verder gaan zoeken.

Tamara ik heb er veel over gelezen, als ik je antwoord hoe ik het zie, krijg ik hier weer de hele bubs over me heen omdat ik of niet wordt begrepen of ik zou er naast zitten.
Daarbij vind ik het niet nodig om dingen die vrij logisch zijn uit te leggen.
Aangeboren afwijkingen, breuken dat soort dingen bijvoorbeeld.

Dan maar niet aardig, ik weet wel beter.
Emuca
Emuca dec 5 '10
Elke klacht staat misschien in een boek. maar zegt dat boek hoe het met jou lichaam is? Nee. Dat kan een dokter als de beste... En als hij niks vind, blijf je net zo lang zoeken tot er iemand is die het wel vinden kan.
gast
gast dec 5 '10
Voor wie zijn/haar blik wil verruimen; een interessant interview met iemand die zijn eigen kijk op "gezondheidszorg" heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=f6ai2BIByVg

Voor wat mij zelf betreft; ik heb nooit zoveel vertrouwen in de reguliere gezondheidszorg gehad omdat het veel te kortzichtig en eenzijdig is. Vroeger zei ik al; voor een gebrokenbeen kun je best naat het ziekenhuis, voor de rest moet er iets anders gebeuren.....
Emuca
Emuca dec 5 '10
Combineren vind ik prima.. maar ik vind het niet slim om de reguliere gezondheidszorg opzij te zetten. Want als 1 dokter zo doet, zijn niet alle dokters zo... En natuurlijk moet je je gezonde verstand erbij gebruiken als je denkt dat wat de dokter zegt niet klopt.. maar die meneer of mevrouw kent het lichaam wel heel goed.. en je kan altijd nog een andere dokter benaderen of náást de reguliere behandeling een alternatieve behandeling volgen als dat mogelijk is.
gast
gast dec 5 '10
Ik denk wel dat er voor gewaakt moet worden dat de reguliere "gezondheidszorg" als een of andere god gezien gaat worden. Oke ze kennen het lichaam qua anatomie(bouw) en fysiologie(werking) beter dan de gemiddelde mens maar daarmee zijn ze nog niet alles wetend. Het is vooral symptoom bestrijding wat ze doen en het alternatieve is er al aardig uit gebonjourd en wordt op allerlei manieren gedwarsboomd. Er zijn al zoveel natuurlijke manieren gevonden om bepaalde ziektes te genezen maar die brengen niet veel geld in het laadje dus worden ze afgedaan als kwakzalverij.
Er zou wat mij betreft ook meer gedaan mogen worden om mensen niet zo ver te laten komen, dus mensen gezond houden zou prioriteit moeten zijn. Maar ook dat gebeurd niet omdat dit te weinig/geen werk en te wienig/geen geld op leverd.
Artsen willen bij voorkeur niet dat mensen gezond zijn en hun niet meer nodig hebben, dat maakt hun nl werkeloos.
Ik heb trouwens genoeg ervaring wat betreft ziekenhuizen/dokters om te kunnen weten uit eigen ervaring hoe het voor mij werkt (of niet werkt indeze) en dus mijn menning uit eigen ervaring opgebouwd heb. Zo is iedereen verantwoordelijk voor zijn/haar eigen mening en is het aan de ander die te respecteren.
Dus Karin; respect voor jou mening! Zo ook voor alle anderen hier die hun eigen mening hebben en die uit eigen ervaring gevormd hebben (zonder indoctrinatie van wie dan ook).
admin
admin dec 6 '10
Dus Karin; respect voor jou mening! Zo ook voor alle anderen hier die hun eigen mening hebben en die uit eigen ervaring gevormd hebben (zonder indoctrinatie van wie dan ook).

Mooi aangegeven Gast !!
admin
admin dec 6 '10
Wordt er door iemand je een mening opgelegd Lily?
admin
admin dec 6 '10
Mooi dat je dit zo van jezelf herkent Lily !!!
admin
admin dec 7 '10
Very nice Lily smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 7 '10
Gelukkig is de pijn wel wat minder tussen m'n schouderbladen.
Heb het een week best erg gehad, en nu voel ik het alleen nog aan het eind vd dag, en als ik diep ademhaal.
Maar ik hou het nog even in de gaten.
Ik wilde namelijk maandag naar de dokter gaan, want had het natuurlijk een week, maar precies maandag werd het minder. dusja tongue
Marenubium
Marenubium dec 7 '10
Ik zou als ik jou was echt even langs de ha gaan, en niet uitstellen...Een week is wel erg lang. Ik herken die pijn die je beschrijft, en liep zelf blijkbaar al 2 weken met een fikse longontsteking rond.
Een longontsteking uit zich meestal niet direct of zo duidelijk, veel mensen lopen er onbewust mee rond.
Sterkte!
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 7 '10
OKe Marenubium.
ik ga donderdag toch maar even naar de huisarts, even na laten kijken voor de zekerheid want voel het nu wel weer wat meer dan gisteren.
Ik heb indd die klachten verder van de longonsteking niet, maar je weet maar nooit.
en misschien is het wel een spier ofzo.

Ik vertel nog wel hoe het was bij de dokter.
Marenubium
Marenubium dec 7 '10
yeah...een ha kan in ieder geval het 1 en ander uitsluiten.
Hij zal je wel doorverwijzen naar het ziekenhuis, voor wat foto's, maar dat is nooit verkeerd.
Het kan ook je slokdarm zijn, of middenrif, of hart ofzo...die spieren staan allemaal met elkaar in verbinding.
Iig het zekere voor het onzekere nemen, dudesse.
Kan nooit kwaad. En met medicijnen hoef je *nooit* akkoord te gaan, dat weet je wel he? Ze zijn er nogal prat op, om direct met recepten te gaan rondstrooien. Maar als je je ergens niet goed bij voelt, gewoon aangeven en je niks laten aanpraten.
Just for the record smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 9 '10
Nou ik zou nog even laten weten hoe het was bij de dokter.
Ik moet morgen even bloed gaan prikken want ze wilt kijken of het een longembolie is o.0 maar dat zal wel niet hoor.
als eruit komt dat het niks is ga ik gewoon nog een x naar de dokter (want het was een invaller) en dan nog even kijken wat het anders kan zijn.
ik laat jullie morgen de uitslag weten.
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 9 '10
Met mijzelf, ja ik heb er sinds 3 dagen minder last van ( al heb ik nu wel weer last), maar dit is natuurlijk niet het enige waar ik last van heb ,
heb ook chronische migraine, en heel veel nekpijn, ben ook heel vaak misselijk etc.
Ik kan mezelf opzich wel ontspannen , ik heb geen werk gelukkig dus dat lijdt er niet onder. ( dat is ook weer om andere redenen dat ik geen werk heb)
bedankt voor het vragen.
Liefs
Marenubium
Marenubium dec 10 '10
Hopelijk kun je 1 en ander nu uitsluiten, Tamara!
Het blijven 'vage klachten' in de ogen van reguliere geneeskunde, maar neemt niet weg dat ze je beheurlijk in de weg kunnen zitten frown
Pijn is niet fijn.

Ik kwam nog iets tegen vandaag, via familie, BSR; Body Stress Release.
http://www.bodystressrelease.nl/
Misschien heb je er iets aan.

Sterkte en beterschap, Tamara!
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 10 '10
Ja het blijven inderdaad vage klachten.

Ow, leuk, m'n moeder had toevallig pas ook op die site gekeken, alleen dan voor bij ons in de buurt, en dat was in Barendrecht.
ze dacht er ook al over om daar een keer naartoe te gaan, dus misschien is dat ook een optie om een keer te proberen.
voor m'n nek ook en m'n hoofdpijn.
ik zat ook bij de acupunctuur maar dat voelt ook nooit echt ontspannen de laatste tijd meer omdat ik er een beetje hyperventilatie van krijg, sinds ik een maagonderzoek heb gehad.

dus misschien kan ik dit is proberen.

dankjewel! liefs
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 10 '10
nou de uitslag was goed, dus gelukkig heb ik dat niet.
dacht zelf ook al dat dat het niet was hoor maarja goed je wilt alles altijd uitsluiten.
nu belt de dokter me maandag even terug en kijken we even verder wat het anders kan zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki