Loading...
nl

invoelend vermogen

Kamizja
Kamizja jul 7 '08
De nieuwe Empathie (invoelend vermogen)
gechanneld door Jennifer Hoffman

Veel lichtwerkers hebben een sterke empatische gave die hen in staat stelt de energie van een ander te voelen. Dit maakt het voor hen moeilijk te onderscheiden welke gevoelens van henzelf zijn en welke van anderen. Deze gave kan moeilijk zijn om te begrijpen en mee te werken. Empathische mensen hebben jarenlang niet alleen de gevoelens van anderen gevoeld, maar ze hebben deze emotionele energie ook verwerkt, lagere vibraties in hogere getransformeerd en zo geholpen de vibraties voor de mensheid in stand te houden. Maar dit hoeven we niet langer te doen omdat er een nieuw soort empathie voor ons beschikbaar is.

Energie voor anderen en de wereld transformeren was onze manier om het licht te dragen waarvoor we op de aarde kwamen om het te dienen tot de mensheid klaar was voor de Grote Omslag. In dit en vorige levens hebben we dit gedaan door er te zijn als leraren, genezers, martelaren, heiligen en strijders. We droegen het licht voor anderen om hen te herinneren aan hun goddelijkheid en spirituele verbinding. We deden dit ondanks dat we hiervoor gestraft, verworpen en mishandeld werden.

De energetische vibraties op aarde zijn nu hoog genoeg om ons ons eigen licht te laten uitstralen en anderen hun licht te laten schijnen om hiermee in overeenstemming te zijn. Mijn gidsen vertellen me dat er in deze tijd ook zoveel negatieve energie vrijkomt dat het voor ons niet meer mogelijk is energie te transformeren zoals we dat in het verleden deden. En de energetische vibraties zijn voldoende verhoogd om anderen de gelegenheid te geven zich met de hogere vibraties te verbinden terwijl zij voorheen niet in staat waren dit te doen. Zij hebben ons niet langer nodig om hun energie te transformeren en daarbij, het is te zwaar voor ons om te doen. Alles wat we moeten doen is onze aandacht volledig naar ons eigen licht brengen en het laten schijnen. Diegenen die er door worden aangetrokken, die klaar zijn voor deze vibraties, zullen ons vinden.

Deze nieuwe empathie is veel eenvoudiger voor ons omdat het ons niet vraagt energie voor anderen te transformeren terwijl we ons licht dragen, zodoende kunnen we onze eigen energieniveaus in stand houden en anderen in de gelegenheid stellen ons te vinden in plaats van ons dienstbaar voor hen op te stellen. We stellen anderen in de gelegenheid om hun eigen kracht te ontdekken en uiten wanneer we hen hun eigen licht laten vinden. De aartsengel Uriel vertelt me, dat we anderen het lichtknopje moeten wijzen en hen zelf het licht aan laten zetten.

Deze nieuwe empathie laat ons mededogen uitoefenen terwijl we ongebonden en vrij blijven en laat ons anderen hun kracht vinden. Het is een geweldige manier van in het leven staan en een kroon op het werk dat we gedaan hebben.

Bedenk je deze week eens voor wie je energie hebt getransformeerd. Kan je afstappen van je gewoonte energie voor hen te transformeren, je licht laten schijnen en hen het licht in henzelf laten vinden? Het is een nieuwe manier om je empathische gave te gebruiken, een manier die iedereen in de gelegenheid stelt om de nieuwe vibraties en energieën te ervaren en hun eigen bron van kracht.





Naar boven
Delen:
Lena
Lena jul 8 '08
vind het een mooi verhaal,
maar vraag me af hoe je je eigen energie bij je moet houden crazy
weet jij het antwoord?
Kamizja
Kamizja jul 10 '08
je bewust zijn van je basis en kracht, het licht in jezelf en dat ook voor je geestesoog zien... denk ik, als ik dit zo lees...
het zal wat oefenen vergen toch...
admin
admin jul 10 '08
Quote:

Bedenk je deze week eens voor wie je energie hebt getransformeerd. Kan je afstappen van je gewoonte energie voor hen te transformeren, je licht laten schijnen en hen het licht in henzelf laten vinden? Het is een nieuwe manier om je empathische gave te gebruiken, een manier die iedereen in de gelegenheid stelt om de nieuwe vibraties en energieën te ervaren en hun eigen bron van kracht.


Heel interessant Kamizja!
Grappig dat ik al langere tijd heb gemerkt dat de manier waarop ik normaal mensen benader hierin is veranderd.
Inderdaad was het eerst meer invoelen bij de ander, nu is het meer op zoek gaan in jezelf en daar de waarheid zoeken en zo de ander verder helpen.
Eerder vloog ik als het even kon als eerste op om anderen te helpen, nu is dat meer een afwachtende houding, eenieder is welkom maar zal zelf moeten komen.
Zou het zo bedoeld zijn?
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Ja dat geloof ik wel. Eerst een vraag, dan een reikende hand;)

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 10 '08
Origineel bericht van: Kamizja
je bewust zijn van je basis en kracht, het licht in jezelf en dat ook voor je geestesoog zien... denk ik, als ik dit zo lees...
het zal wat oefenen vergen toch...


dat oefenen .....
ik bedoel eigenlijk dat je volgens het verhaal je energie niet meer te transformeren hoeft,maar dat je die nu bij je kan houden. crazy
volg je mij nog???
heb zelf het gevoel dat je energie niet bij je kan houden.
Kamizja
Kamizja jul 11 '08
karin en pacho haken er wel op in op een manier die ik kan volgen :-)

ik denk dat het niet gaat om krampachtig vasthouden van je energie, maar als je volledig bewiust in je eigen energie bent en blijft dan is er genoeg over om over te stromen naar de ander zonder dat jij een tekort ervaart, je kan dan door middel van communicatie: gesprek / woorden / aanraking de ander wijzen op zn eigen energiebron en lichtbron dat deze jou hiervoor niet nodig heeft, maar zelf ook een onuitputtelijke voorraad licht tot zn beschikking heeft... wijs de lichtknop en als het bij die ander ook gaat stromen, stroom je samen over

jij bent niet meer nodig voor die ander als "basis" energie ook al worden er tussentjids wel energieen uitgewisseld, maar die zijn van een "lichtere" orde dan de "basis" energie

denk ik... sta open voor suggesties :-)

zoiets denk ik
Lena
Lena jul 12 '08
de ander laten zijn....
smile

was even verwarrend omdat ik geloof dat energie toch wel wordt uitgewisselt of je nu wil of niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki