Loading...
nl

Is er een vorm van leven na de dood, en wat mogen we daar van verwachten?

Incripted
Incripted nov 20 '06
een vraag waar iedereen wel een mening rond heeft.

ik hoop dat reincarnatie een vorm van leven na de dood is.

dan zou ik terug willen komen als....

--> Een ''felis concolor'' beter bekend als de poema.

reden: hij past zich makkelijk aan, hij is atletisch zowel als krachtig en behendig luisterd naar zijn zintuigen en leeft solitair.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Volgens mij moet je eens op de hoofdsite kijken :)alles over leven na de dood, en waarom het bestaat en wat het doel ervan is staat erin uitgelegd :).
Incripted
Incripted nov 20 '06
bedankt ik zal eens gaan kijken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Laat vooral weten wat je ervan vindt.
Thomas A
Thomas A nov 21 '06
Om een goed zicht op onze ziel en zielereis te krijgen, is het heel belangrijk om een goed zicht op ons ego te krijgen. Het ego dekt de ziel grotendeels af. Zeker als er vanalles uit het verleden ons totaal geconditioneerd heeft.
Het loslaten van ons ego is een stervensproces op zich en kan gepaard gaan met een diepe pijn. Zijn wij in staat om het ego voorbij te komen, staat de weg open naar leven vanuit de ziel; ons werkelijke zelf en Godsverbinding.
De reis die onze ziel aflegt wordt ineens veel transparanter...............

een aanrader voor iedereen die gebukt gaat onder de last van het aardse leven, zonder dit echt los te laten en de ontmoeting met zichzelf aan te gaan.

Thomas
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 24 '07
Ik wil een vogel zijn lekker vrij
kan gaan vliegen waar ik wil.lekker in de hemel vliegen.
metatron
metatron jul 5 '07
Ik geloof niet dat mensen kunnen incarneren als dieren,het zijn lagere levensvormen zonder ziel.
Volgens mij is dit een dogma uit het hindoe geloof,zoals er zovele zijn binnen religie.

Gr Raymond
LPChip
LPChip jul 6 '07
 Quote:
Origineel van metatron:
Ik geloof niet dat mensen kunnen incarneren als dieren,het zijn lagere levensvormen zonder ziel.
Volgens mij is dit een dogma uit het hindoe geloof,zoals er zovele zijn binnen religie.

Gr Raymond
Waarom zou een dier geen ziel hebben?

Ik weet dat bepaalde dieren wel degelijk een ziel hebben (allemaal weet ik ook niet zeker hoor) en ik weet zelfs dat er bepaalde dieren die misschien nog wel verder zijn dan de mens.
Debiorah
Debiorah jul 6 '07
Ik geloof zeker wel dat dieren een ziel hebben, ik vind het ijdel van de mens om te denken dat wij superieure wezens zijn. Denk bijvoorbeeld aan de dolfijnen of bultruggen. VAn bultruggen is bekend dat hun vorm van communicatie van een hogere ontwikkelings is als de onze.
Ayasha
Ayasha jul 6 '07
 Quote:
Origineel van metatron:
Ik geloof niet dat mensen kunnen incarneren als dieren,het zijn lagere levensvormen zonder ziel.
Gr Raymond
Ze zijn iig niet zo stom als de mens om zich boven andere te plaatsen ;)Dit vind ik het toppunt van arrogantie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
 Quote:
Origineel van metatron:
Ik geloof niet dat mensen kunnen incarneren als dieren,het zijn lagere levensvormen zonder ziel.
Volgens mij is dit een dogma uit het hindoe geloof,zoals er zovele zijn binnen religie.

Gr Raymond
Zelfs onze aarde heeft een ziel. Ze is ook wel bekend als moeder natuur. Ook al zit deze ziel anders in elkaar, wil dat niet zeggen dat ze minderwaardig is dan de onze. Ze is alleen anders. Dieren hebben ook een ziel, alleen is deze ook anders en minder bezig met de derde dimensie. Wie weet zijn de dieren wel veel verder dan ons, omdat ze niet zover afdalen zoals wij dat doen.
Debiorah
Debiorah jul 7 '07
Iki denk juist dat dieren veel dichter bij de bron staan doordat ze geen complexe leefwereld hebben geschapen buiten de natuurlijke leefwereld. Onze menselijke wereld bestaat tegenwoordig vooral uit de realiteit die de mensheid voor zichzelf geschapen heeft. Hierdoor zijn een heleboel mensen onthecht van de bron en de natuurlijke tijd. Dieren lijken voor sommige mensen misschien simpele wezens maar eigenlijk zijn zij net als ons een deel van een groot geheel,ook zij hebben een belangrijke functie.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki