Loading...
nl

Het veranderen van de Perceptie van Tijd en de Aard van Holografische ofwel Kwantum R

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '07
Heb je opgemerkt wat er recentelijk met de tijd is gebeurd? Ik heb van vele mensen gehoord dat ze ”vast' zaten, alsof ze niet vooruit komen en elders dienden te zijn. Dan is het vaak zo dat dezelfde mensen me vertellen dat hun levens chaotisch en intens zijn en dat ze het gevoel hebben het niet bij te kunnen houden. De standaard uitleg is dat het moderne leven zich heeft ”versneld' en sinds de Aarde aan haar transformaties begon ervaren we hogere vibraties.



Wel, zoals ik geleerd heb bij de basis Metafysica, is het zo dat wanneer de vibraties toenemen op het hogere niveau, het fysieke niveau trager wordt. Dat is de reden waarom meditatie helpt om het drukke brein te laten vertragen en het lichaam te ontspannen, want de invloed van de vredevolle energie van de hogere vibraties neemt het dan over.



Dus, vroeg ik Aartsengel Michaël hiernaar en dit is onze dialoog samen:



Celia: Dus, wat gebeurt er met tijd op de planeet?



A.M.: De tijd vertraagt.



Celia: Maar iedereen zegt dat de tijd versnelt. Dat komt toch niet overeen?



A.M.: Wel, het hangt af van iemands perceptie. Inderdaad is het zo dat de trillingsfrequentie van het Aardse niveau significant is toegenomen, maar de ervaring van tijd op jullie planeet vertraagd.



Celia: Is dit een proces? Wat gebeurt er?



A.M.: Wel, in 2012, treden jullie de ”tijdloosheid' binnen. Jullie zullen het concept van lineaire tijd loslaten en de holografische ofwel Kosmische tijd binnengaan. Het effect hiervan zal zijn dat tijd zoals jullie die kennen niet zal bestaan. Lineaire tijd is een onnatuurlijke constructie dat een ritme creëert dat niet in afstemming is met de Kosmische pulsatie. Nu, terwijl jullie deze onnatuurlijke constructie verlaten en het ”tijdloze' binnengaan, neemt jullie frequentie toe tot het punt waarop lineaire tijd niet langer voor jullie bestaat. Jullie zullen leven in een staat van totale onmiddellijkheid, hetgeen we ultieme aanwezigheid zullen noemen. Jullie rationele brein leert deze veranderingen waar te nemen als een geleidelijke vertraging van tijd.



Nu tijd vertraagt tot het punt waarop het compleet stilvalt en terwijl jullie je voorbereiden op het integreren van holografische tijd door het verhogen van jullie vibratiefrequentie zodat deze overeenstemt met die van het Kosmische hologram, dat zich buiten de lineaire tijd begeeft, zullen jullie bedrevener worden met betrekking tot jullie manifestatievaardigheden. Terwijl jullie je afstemmen op de Kosmische hartslag, zullen jullie eveneens meer in afstemming geraken met jullie innerlijke Licht en Goddelijkheid en jullie vermogen te creëren en manifesteren. En, aangezien jullie met toenemende snelheid manifesteren, zal het lijken alsof de tijd versnelt.



Wat in feite versnelt is het tempo waarin men manifesteert, aangezien dat hetgeen is waar jullie planetaire energie momenteel in eerste instantie op gericht is. Jullie hebben, als Collectief, geleerd om ”dingen' en ”materiële objecten' te manifesteren in een alarmerend tempo.

Het zou wenselijk voor jullie kunnen zijn om nu jullie meer gewend raken aan de nieuwe trillingsfrequenties, jullie creatieve energie te focussen voorbij het economische paradigma van het produceren van materiële goederen in ruil voor geld. Jullie dienen bij elke gelegenheid af te remmen, anders zullen jullie waarschijnlijk verdwijnen onder een berg overtollige ”objecten'.



Celia: Ik geloof dat je gelijk hebt. Dat is wat we een toekomst zouden noemen die staand en gaand gehouden kan worden, waar we de Aarde niet begraven onder een laag verspilde materie door het tempo van onze creatie van materiële zaken die we denken nodig te hebben. We worden gemanipuleerd om te denken dat we telkens nieuwe dingen nodig hebben. Ik denk dat het inderdaad leuk is om nieuwe dingen te blijven creëren, maar we dienen ook aan te vangen met het nemen van meer verantwoordelijkheid met betrekking tot onze creaties en dienen te zien wat het is dat we werkelijk nodig hebben en wat we kunnen doen om een meer verantwoord leven te leiden, waarin we denken aan andere mensen en de effecten die het voor de planeet als een geheel heeft.



Waarom bemerkt niemand werkelijk deze veranderingen in de weefsels van tijd en realiteit op dit moment?



A.M.: Maar natuurlijk merken ze dat wel. Maar, nog niet met het rationele brein; want het brein tracht nog altijd de illusie vast te houden dat alles is zoals het altijd geweest is en dat er niets werkelijk aanzienlijk is veranderd. Het brein voelt zich op deze wijze veiliger. Het is nog altijd erg onzeker over de stabiliteit van deze nieuwe Kwantumrealiteit. Maar, de rest van jullie wezen beweegt zich onverbiddelijk richting holografische realiteit of tijd en dus registreert het brein de stress in het lichaam als paniek of bezorgdheid nu de bekende wereld veranderd. Vele mensen lijden onder bezorgdheid en paniekaanvallen nu ze trachten om te gaan met de diepe veranderingen.



Ik weet zeker dat de meeste van jullie bekend zijn met de “Ascentiesymptomen”. Wel, de meeste van deze symptomen, inclusief uitputting, misselijkheid, duizeligheid en hoofdpijnen etc. hebben weinig van doen met ”opschoning' en meer met het lichaam dat zich aanpast aan een nieuwe tijdsraster. Het is een proces van herbepalen van het wezen naar een hogere frequentie die zich manifesteert als een veel ”trager' realiteitsraster. Maar, binnenin dit tragere tijdsraster, beweegt het proces van manifestatie zich veel sneller af, wat bij sommigen gevoelens van bezorgdheid en disoriëntatie oplevert.



De diepe emotionele en mentale veranderingen zijn het resultaat van dit herbepalen en opnieuw afstemmen. Terwijl jullie je meer en meer richten op de Goddelijke Essentie in jullie, jullie kerncentrum van Licht en Liefde, treden jullie een zuiverder en puurder besef van jullie eigen wezen binnen, dat we de Absolute Waarheid van Wie Je Bent noemen. Met elke geringen verandering worden jullie meer en meer wie je werkelijk bent en meer van de illusies en de verontreiniging valt weg. Jullie ontdekken dat jullie wezens van Licht zijn in een Kosmos van gemanifesteerde Liefde. Dat is jullie ware identiteit in de rijken van licht die ”Hemel' genoemd worden en het is jullie ware identiteit aangezien jullie de hemel op aarde brengen om een Nieuwe Aarde te scheppen als zijnde een plaats waar Liefde manifest is gemaakt.





Deze veranderingen kunnen intense bezorgdheid en stress veroorzaken nu jullie lichaam/brein complex registreert dat er iets niet helemaal is wat het wezen moet en dat het weefsel van de ”realiteit', zoals het duizenden jaren is geweest, nu in rap tempo verandert. Dit kan eveneens diepe innerlijke depressies opleveren, aangezien het wezen het gevoel heeft geen controle te hebben. Want het proces van lineaire tijd is een controlemechanisme. Jullie weten al hoe en waarom dingen gebeuren en ook dat dit binnen een bepaald tijdsraster geschiedt. Nu, jullie begeven je binnen een ogenschijnlijk algemeen veld waar de wetten van synchroniciteit en resonantie de realiteit creëren en dit geschiedt buiten de lineaire tijd.



We zouden nu een nieuwe term willen introduceren, gelokaliseerde tijd, waarmee we het idee van lineaire tijd kunnen vervangen. Gelokaliseerde tijd is waar jullie nu zijn. Het is het punt van bewustzijn dat jullie verkozen hebben om je op het Aardse vlak te focussen op het gehele spectrum van wie jullie zijn in vele dimensies van licht. Dus, jullie beleven de realiteit binnen de ”lokale' setting die zich bevindt daar waar jij je nu bevindt op Aarde. Maar, tegelijkertijd, bestaan jullie in holografische of kosmische tijd, welke een veel groter raster is dat de realiteit bevat van wie je bent.



Celia: Dus de mensheid begeeft zich nu naar een perceptie van Niet-gelokaliseerde of Kosmische tijd?



A.M.: Ja, inderdaad, dat is het doel van de grote verandering voor de mensheid. Het is geen ”business als gebruikelijk' maar een enorme verandering in het weefsel van realiteit en hoe realiteit beleefd wordt. Vanuit deze perspectiefverschuiving zal eveneens een nieuwe levenswijze worden gecreëerd. Maar de mensheid staat nog altijd slechts aan de rand van deze ware verandering, die hen zal doen ontwaken tot de mogelijkheden binnenin hun creatieve matrix, en tot wat kan worden bereikt wanneer ze ontwaken tot hun ware wezen als zijnde Meesters van Licht en Medescheppers van de Geest.



Celia: Kan je ons er een idee van geven wat dit voor ons zal betekenen?



A.M.: Wel, ja, jullie als Collectief, Mensheid, Menselijke Engelen, zullen aanvangen jullie zelf waar te nemen zoals jullie zijn. Als Oneindige Wezens van een Continuì¼m van Licht dat te allen tijde pure Liefde uit.

Wat betekent dit? Het betekent dat jullie de kracht hebben om jullie realiteit te zien voor wat het is, voorbij de smalle grenzen van lineaire tijd en dualiteit. Jullie kunnen zien en begrijpen hoe simpel het is. Want, toen jullie lineaire tijd creëerden, creëerden jullie het paradigma voor conflict. Want lineaire tijd is, zoals ik al vermeldde, een controlesysteem. En alle controlesystemen druisen tegen de Kosmische stroom in en veroorzaken frictie. Dit is wat jullie de ”oorlog tussen duister en licht' zijn gaan noemen. In werkelijkheid is het voornamelijk de zware aard van lineaire tijd die het gevoel van duister veroorzaakt, want alles is inderdaad licht. Zodra lineaire tijd eenmaal is verwijderd en jullie opnieuw zijn geïntegreerd in de kosmische pulsatie, dan zullen jullie de vrijheid hebben om te creëren wat je verkiest binnen de stroom van Goddelijke Creatieve Intelligentie of Holografische tijd. De frictie zal verwijderd worden en de frequenties van licht zullen zich verder uitstorten over de planeet in een symfonie van Kosmische Creatie die prachtig en wonderlijk zal zijn om te behouden.



Celia: Wel, de vanzelfsprekende vraag zou dan zijn, waarom hebben we lineaire tijd gecreëerd?



A.M.: Het is een noodzakelijk onderdeel van de evolutie van de Menselijke Engel die je bent. Om de compactheid van het materiële bestaan volledig te kunnen ervaren, werden jullie in staat gesteld dit compacte controlesysteem te creëren dat leiding en controle zou houden over het materiële bestaan en de illusie zou creëren dat jullie inderdaad van het Licht waren afgescheiden. Maar, nu hebben jullie de illusie doorgeprikt. En jullie hebben de lineaire tijd niet langer nodig om jullie in jullie materiële lichamen te houden. Nu jullie de aard van de materiële compactheid volledig begrijpen, en beseffen dat jullie Oneindige Wezens van Licht zijn, zijn jullie vrij om het te verkiezen in een materieel lichaam te leven en jullie zelf tegelijkertijd te ervaren als ongelimiteerde wezens van licht.



Dus, leren jullie de lineaire tijd te vervangen door een besef van mogelijkheden en oneindigheid. Alles is mogelijk in het continuì¼m van Oneindigheid, welke nu jullie creatieve ruimte is.



Jullie zijn gereed om het concept van lineaire tijd volledig los te laten en volledig bewuste holografische wezens te worden. Natuurlijk impliceert dit eveneens hoe jullie ruimte zullen ervaren, maar daar zullen we het een andere keer over hebben.



Ik verlaat jullie nu!



Dat was dus onze conversatie.

We zijn werkelijk in een andere ruimte en op een andere plaats en binnen een ander tijdraster " een magische, vloeibare, creatieve en adembenemende plaats. We zijn eindelijk aan het ontwaken tot wie we zijn!magnifieke wezens van Licht die het materiële beleven puur en alleen voor het plezier en vermaak dat het hier zijn oplevert in deze uitmuntende en wonderlijke Droom van het Bestaan!



Dus, om dit artikel te beëindigen, is hier nog een volgend image van Janosh en de Arcturians. Het is genaamd: ”Time Shift”(tijdsverschuiving). Wanneer je wilt kun je jouw ogen focussen op het centrum van dit image en mediteren op het concept van tijd. De codes in het image zullen je activeren in de ”Time Shift reality' ofwel de realiteit van tijdsverschuiving. Werk dan met het ”Infinity' hologram (”Oneindigheidshologram') op gelijke wijze!en stel jezelf open voor de magie van de Oneindigheidscodes die op dit moment naar de planeet komen.

Bron: Starchild global newsletter
Delen:
Wendy's
Wendy's mei 15 '07
???? dus..
Mimi*
Mimi* mei 15 '07
Nou Julien ik snap er werkelijk niks van. Nou ja vrij weinig!

Kan je het misschien even kort samenvatten?

Liefs Michelle
LPChip
LPChip mei 15 '07
Waar is dat plaatje? Ik ben wel benieuwd hoe de ervaring is om daarop te mediteren.
Puc
Puc mei 15 '07
Ik snap er denk ik wel een bescheiden ietsje beetje van... Ga The Matrix nog maar eens kijken.

Als je dan toch nog wat hethalingen op TV gaat kijken over ascentie pik dan de laatste twee seizoenen van Stargate ook even mee.

We kunnen creeeren wat wij willen op dit aardse bestaan. Neo was daar een meester in in de Matrix. Die computerwerled wereld is eigenlijk synoniem voor onze wereld.

Nu doen we dit nog onbewust en is dit gericht op het materiele. De materiele wereld ontwikkelt zich op basis van ons collectieve bewustzijn. Wij willen prulletjes zoals piepkleine electronische gadgets met duizend functies en vroeg of laat vind de wereld een manier om hier aan te voldoen.

Als we maar allemaal lang genoeg denken aan global warming, zal het vanzelf ontstaan. Plotselinge 'magische' materialisaties zijn bijvoorbeeld mogelijk, maar onmerkbaar of zeer zeldzaam.

Na de overgang hebben we die materiele troep dan niet meer nog. Misschien alleen een planeet en een huis om in de eerste instantie een referentiepunt van oorsprong vast te houden.

Sky is the limit alleen waren we het ons nog niet zo bewust. Daar moet ik nog even over nadenken.

Over een paar jaar zijn we allemaal Neo's. We begrijpen het principe van het "zijn".

Het principe van niet-linearie tijd is nog wat tricky. Daar moet ik nog even over nadenken. Terug in de tijd kan niet, want er is geen tijd? Tijd overzien en ervaren kan wel?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
 Quote:
Origineel van LPChip:
Waar is dat plaatje? Ik ben wel benieuwd hoe de ervaring is om daarop te mediteren.
Ik heb het hier voor je neergezet
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1002
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
 Quote:
Origineel van Puc:

Het principe van niet-linearie tijd is nog wat tricky. Daar moet ik nog even over nadenken. Terug in de tijd kan niet, want er is geen tijd? Tijd overzien en ervaren kan wel?
Terug in de tijd kan wel degelijk en doen wij regelmatig. Wanneer jij een herinnering ophaalt, gaat jouw geest daadwerkelijk terug in de tijd om deze informatie weer op te halen. Het beinvloeden van het verleden is daarmee nog niet mogelijk, maar dat is bij het stilstaan van de tijd niet meer relevant. Bij het loslaten van de 4e dimensie, leven wij niet meer volgens de wetten van de tijd. De tijd is losgelaten en daarom de manier om alles te ervaren en te vormen zoals het bedoeld is. Het opgaan in het NU-moment is een hele mooie samenvatting van dit proces.
LPChip
LPChip mei 16 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
 Quote:
Origineel van LPChip:
Waar is dat plaatje? Ik ben wel benieuwd hoe de ervaring is om daarop te mediteren.
Ik heb het hier voor je neergezet
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1002
Wat een mooi plaatje. Ik kan mij goed vinden waarom dit me kan helpen, en ga het zeker goed uitproberen. :)

Dank je wel. :)
Kim1
Kim1 mei 27 '07
Weet je wat ik grappig vindt ? Dit plaatje, deze coderingen zit ook in de aura's opgeslagen. Ik had deze kunstwerken van Janosh al wel vaker gezien, maar nu pas realiseer ik mij eigenlijk pas dat ik ze geregeld in de energievelden van mensen zie. Het zijn haast pakketjes energie die je voorzichtig open kan vouwen om de desbetreffende informatie er uit te krijgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Wat grappig. Jij krijgt dus informatie door, door deze pakketjes open te vouwen? In hoeverre ben je in staat om een aura te visualizeren, en er ook iets mee te doen?
Kim1
Kim1 mei 28 '07
Het zijn coderingen die opgeslagen zijn in het gehele energieveld. Iedereen heeft genetische coderingen bij zich. Deze circuleren om het lichaam heen vaak in ringen. Het komt ook voor dat een code nog niet is geactiveerd, maar al wel in het DNA opgenomen maar nog niet geintegreerd in het energieveld. Dat zijn de energetische zegels. Maar ik realiseer mij nu dus pas dat deze coderingen er het zelfde uitzien als de schilderijen van Janosh. Op het moment dat ik een energiepakket tegenkom (dit kan een chackra of een codering zijn van een sterrenstelsel of een genetische DNA code) kan ik het pakket informatie er uit lichten. Dan neem ik het energetische pakket vast in mijn handen en neem het heel voorzichtig tot mij en vraag toestemming aan het hoger zelf van degene of hiernaar gekeken mag worden. Indien ja, opent op dat moment het pakket zich 3-dimensionaal voor mijn neus en stroomt de informatie er uit. Dit is altijd een heilig moment. Ergens is dat wel heel bijzonder omdat je als het ware met de energie van iemand in je handen zit waarin zo veel waardevolle informatie voor de desbetreffende persoon zit opgeslagen. Dan kan het trauma er uitgetild worden of het pakket op de juiste plek weer terug gezet worden. Hiermee moet ik altijd erg voorzichtig zijn omdat diep kan ingrijpen. Ik heb vaak op afstand gewerkt met deze systemen, maar dat doe ik op dit moment dus niet meer. Ik heb er mee uit te kijken wat ik doe op dat vlak. Daarmee onderschat ik mijn eigen krachten en die wil ik eerst balansen. Een aura kan ik heel makkelijk visualiseren en ik kan op afstand heel makkelijk de gedachten van iemand lezen. Of dat nu echt een fijne eigenschap is dat is maar de vraag. Omdat mensen zich vaak anders voordoen dan dat ze van binnen voelen. Iets dat mij op dit moment op aards niveau vaak nog fiks door elkaar kan schudden.

Ik ben nu ik zo aan het aarden ben en zelf nog in genezing ben ook aan het bestuderen hoe ik nu precies aards waarneem en op de diverse energetische niveau's. Er zijn zoveel energielevels, dat is echt ongelofelijk. Ik heb mijn eigen technieken ontwikkeld (volgens mij geleerd op de pleiaden) en ken eigenlijk geen andere mensen die lezen en waarnemen zoals ik. Nu ik hier ben wil ik ook gewoon mijn eigen rustige manieren ontwikkelen en er mee naar buiten toe gaan als ik klaar ben.

Ik maak nu eerst mijn eigen lichaam sterk en zit dagelijks in een ei om goed in mijn aura te leren blijven. Dus ja ik kan een aura visualiseren en zo.

Maar ik moet eerst nu mijn eigen lichaam en mijn spieren genezen. Dat heeft prioriteit nr. 1.

Kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Dat klopt, je lichaam moet volledig in balans zijn. Als het dat is, geneest het eigenlijk vanzelf. Ben je ooit al eens naar een mesoloog geweest om je te laten doormeten? Ik denk dat je daar veel aan kunt hebben, want ik heb het gevoel dat jij bepaalde stoffen in je lichaam niet kunt verdragen en van andere stoffen te weinig hebt. Een mesoloog kan je helemaal doormeten. Het is dus niet geestelijk, maar lichamelijk.

Ik zal nu even voor je pendelen waar bij jou de oorzaak kan zitten. Ik vraag aan de schijven waar de oorzaak zit van het belangrijkste lichamelijk probleem dat je hebt.

-Welke schijf is maatgevend: 1e

De eerste schijf: Stofweisselings stoornis
2e schijf: geen reactie
3e schijf: mineralen tekort / enzymen tekort (ging tussen deze 2)
4e schijf: ongeval
5e schijf: voelt zich door het leven in de steek gelaten
6e schijf: leeg bestaan
7e schijf: geen reactie
8e schijf: gevolgen van reiki

Goed dit was mijn pendel vraag op waar de belangrijkste oorzaak van jouw probleem ligt. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki