Loading...
nl

Automatisch schrift

Wendy's
Wendy's dec 26 '06
Ik heb wel eens gelezen over 'automatisch schrift'. Dat de schrijver in een soort trance is en dat een gids/entiteit dan een boodschap door kan geven.

Mij lijkt dit net als glaasje draaien ook gevaarlijk, want je kunt dan toch ook slechte entiteiten aantrekken??

Iemand hier ervaring mee???
Delen:
mause
mause dec 26 '06
we hebben ooit op een beurs wel eensv een automatisch schrift laten maken. ik weet niet precies hoe ze het doen en ook niet of het kwaad kan. en net als met allerlei andere paranormale zaken. kwamen hier ook dingen uit die waar waren, maar ook dingen waarvan wij dachten. wat moeten we hiermee. bovendien heeft dit toen een bult heibel gegeven, de standhouders onder elkaar. het ging toen om mijn oma en die was net een paar weken overleden. de 1 zei dat het wel kon en de ander zei dat je hier nog geen contact mee kom leggen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 26 '06
Toevallig heb ik hier wel een vergelijkbare ervaring mee. De teksten op de hoofdsite van Gabriel heb ik via automatisch schrift doorgekregen. Hoewel het niet helemaal automatisch schrift was, want ik was nog wel degelijk bij bewustzijn, wist ik wat ik opschreef. Of het kwaad kan net zoals glaasje draaien weet ik eigenlijk niet, want ik heb Gabriel niet opgeroepen oid. Hij kwam zeg maar even buurten waarbij ik de enorme drang kreeg om het op te schrijven.

Jammer Mause, dat het zo was gelopen zoals je hierboven beschrijft.
mause
mause dec 27 '06
ach ja. het is wel vaker zo op beurzen dat het niet asllemaal klopt. maar dit liep echt hoog op. de organisatie is er zelfs bij gehaald. dat was best wel vervelend. maar goed. ik heb er geen spijt van dat we het geprobeert hebben. je moet immers alles een keer proberen.
Mirreke
Mirreke dec 27 '06
Automatisch schrift kun je niet vergelijken met glaasje draaien.
Je weet niet wat er op papier komt en laat het gewoon gebeuren. Omdat het veilig voelt. Het kan dus ook gebeuren bij het bekijken van een foto van een overleden persoon die nog iets te vertellen heeft aan bepaalde personen.

De woorden die worden opgeschreven op dat moment betekenen vaak niets voor de persoon die schrijft. De brieven zijn vaak voor een ander bestemd, en ze worden geschreven in een soort van trance. Degene die de brief zal ontvangen of lezen weet wat de betekenis van de geschreven brief inhoud.
Meestal heb je gewoon een grote drang iets te willen schrijven, en dat gebeurd ook vaak bij foto lezen, dan begeleidt een gids diegene in het schrijven.
Maar het kan ook een boodschap voor de schrijver zelf zijn, voor het onderbewuste.

Zelf ben je nog altijd de baas want aards is sterker dan het hiernamaals, dus wil je het niet, doe je het niet. En dit kan zeker niet iedereen!!!
Debiorah
Debiorah dec 27 '06
Ik heb zelf een lange tijd gehad toen ik een jaar of 14/15 was dat ik dit deed. Ik was me er op dat moment niet van bewust wat ik eigenlijk deed. Pas later toen ik hier eens over las drong het tot mij door. gek eigenlijk he. Ik heb het nog niet weer geprobeerd maar denk er wel over.

Op deze site staat ook wat over automatisch gids schrijven.
http://home.wanadoo.nl/henkhemelrijk/gidsen/home.htm
Mimi*
Mimi* dec 27 '06
Die site had ik laatst ook bekeken. Wel grappig dat je ook echt ziet hoe dt schrijven is gegaan. Van onleesbaar naar leesbaar!
jo
jo dec 28 '06
laatst ben ik bij een vrouw geweest die ook automatisch schrift deed ze vertelde dat ze dat van haar gidsen doorkreeg en de personen die bij mij aanwezig waren ik denk niet dat het kwaad kan als je weet waar je mee bezig bent. In februari ga ik bij haar op een soort van cursus om te leren omgaan met mezelf en het voelen van dingen. alles wat ze heeft opgschreven is ook gewoon zo. ik vind het iets heel bijzonders! dat schrijven!
Debiorah
Debiorah dec 28 '06
Erg leuk jo! Ik ben benieuwd hoe je cursus zal verlopen. Wat ga je dan precies doen of hangt dat van jezelf af? Ik wens je iig alvast veel succes.
mause
mause dec 28 '06
ik ben ook benieuwd, hoe het in zijn werk gaat. hou ons op de hoogte en succes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Interessant op die site deboriah:

Belangrijke voorwaarde voor een goed contact: (23-11-2006)

Onze gidsen wijzen er voortdurend op dat de door mensen gemaakte elektromagnetische velden afkomstig van zendmasten, DECT telefoon, GSM, draadloos internet (WLAN), magnetron en al dat soort hoogfrequente draadloze apparaten, als stoorsignalen inwerken op onze pijnappelklier. Hierdoor kan de communicatie met onze gidsen worden verstoord, onzuiver worden en kan er vervormde en zelfs verkeerde informatie ”doorkomen'.

De belangrijkste voorzorg voor een goed en zuiver contact met onze gidsen is derhalve om dergelijke technische kunstmatige elektromagnetische straling zoveel mogelijk te voorkomen.

Heel concreet betekent dit dat je op zijn minst de grote stoorbronnen zoals je DECT telefoon en je draadloze internet (WLAN) zou moeten weg doen uit je huis. Dit zijn zeer sterke stoorzenders die zonder ophouden dag en nacht onnatuurlijke elektromagnetische energie naar je epifyse zenden en zowel je fysieke lichaam als je geest ontregelen en aantasten.
jo
jo dec 29 '06
Het is niet echt een curses maar leert er wel veel (hoop ik)
de onderwerpen die er worden besproken zijn:
-uittredingen
-Helderziende waarnemingen
-Psychometrie
-Engelen en Gidsen
-Contact overledenen
-Spiritueel tekenen en automatisch schrift
Ik hoop er veel te leren Na afloop krijg ik een documentatie ervan misschien dat ik daar iets van hier op de site kan zetten tegen die tijd..
Gr Jo
Mirreke
Mirreke dec 29 '06
Lijkt me hartstikke leuk om te volgen idd!

Ben benieuwd naar je ervaringen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Ik ben ook benieuwd hiernaar. Tenslotte klooi ik meestal gewoon maar wat aan ;).
jo
jo dec 30 '06
Nou nims niet zo bescheiden he!!
Je hebt hier een hartstikke mooie site gemaakt die zo veel mensen helpt!!! Mag je best trots op zijn!

Het duurt nog wel even voor ik begin de eerste datum is 7 februari...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Dank je wel Jo :). Ik ben niet vaak stil, maar dit keer wel....
jo
jo dec 30 '06
sorry ;)
Jeannette
Jeannette apr 3 '07
Jo,

heb je je 1e (of meerdere) cursus al gehad?
En hoe was het?
Ik ben er erg benieuwd naar.
wil je ons erover vertellen?
jo
jo apr 9 '07
op de site staan er twee stukken die ik al heb overgetypt. van uittredingen en over spiegel kijken. ik zal wel ff kijken of ik het stuk van automatische schrift ook nog kan vinden.
ik zelf kan het niet maar je kan het wel oefenen.
LPChip
LPChip apr 9 '07
Met zo'n bord en een aanwijzer is toch ook automatisch schrift? Ik had begrepen dat die methodiek even gevaarlijk was als glaasje draaien.

Het "doorkrijgen van boodschappen zoals hier op merudi is gebeurd" is volgens mij niet gevaarlijk.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki