Loading...
nl

Opgestegen Meesters orakelkaarten

Cialara
Cialara mei 10 '10
Ik heb al een tijdje een set kaarten van Doreen Virtue, met de Opgestegen Meesters.

Voor wie het wil, zal ik vandaag een kaartje trekken smile
Delen:
admin
admin mei 10 '10
Voor mij mag je wel zo'n kaartje trekken..
liefs
admin
admin mei 10 '10
doe maar eentje voor mij ook!!
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: Artemis
Voor mij mag je wel zo'n kaartje trekken..
liefs


Ik heb voor jou uitgependeld de volgende kaart:

Manjushri Luisteren

Je kunt je innerlijke guidance het beste horen als je stil wrodt en luistert. Zet alle geluidsprikkels, zoals telefoon en televisie af, ga op een rustige plek zitten en ontspan je. Probeer niet om iets concreets te laten gebeuren. Luister gewoon naar je eigen gedachten, je ademhaling en je hartslag. Stel dan in gedachten je vraag aan je gidsen en engelen. Luister naar de liefdevolle waarheid, die zij spreken in je hart, je lijf en je geest. Luister naar jouw eigen innerlijke waarheid. Vertrouw je intuïtie, en handel daarnaar.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Houd een korte retraite
* Je gidsen en engelen spreken tot je - luister je?
* Het is opo dit moment belangrijk m minder te praten en meer te luisteren.
* Erken voor jezelf je ware gevoelens
* Luister naar de boodschappen die pijn of ziekte je proberen te vertellen (het lichaam spreekt altijd tot degene die luistert)

Manjushri is een boeddhistische godheid van wijsheid. Hij draagt een zwaard, om ale illusies te doorbreken, en helderheid en begrip te brengen. Roep Manjushri aan voor hulp bij het verstaan van de goddelijke boodschappen, en om je ontvankelijkheid te vergroten voor de goddelijke intelligentie en wijsheid.

Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: Tinne
doe maar eentje voor mij ook!!


Mozes Neem je verantwoordelijkheid in deze situatie

Je hebt het in je macht om heel te worden en de loop van deze situatie te veranderen. Het is tijd voor je om je verantwoordelijkheid te nemen, en op de leidersstoel te gaan zitten. Beslis eerst wat je echt wilt. En wees helder over de voorwaarden die je wel en die je niet acceptabel vindt. Het universum reageert als je echt helder bent over je doel en je intenties. De Opgestegen Meesters zullen je steunen in je leidersrol.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Spreek openlijk en eerlijk over je gevoelens
* Neem een besluit in plaats van passief af te wachten
* Geef jezelf toestemming om datgene te doen waarvan je voelt dat het juist is
* Wacht niet langer, ga nu tot actie over
* Wees je eigen autoriteit

De profeet Mozes toonde gedurende zijn leven moed en leiderschap. Zijn heldere uitspraken over wat zijn intenties waren bij een bevel of een opdracht hadden wonderen tot gevolg zoals het in tweeën delen van de Rode Zee, het water uit de rotsen slaan, en manna uit de hemel laten regenen. Mozes is een machtige, geliefde en inspirerende leider, hij kan je moed geven in deze situatie, en ook voor het volge van de zin en het doel van je leven.


Cialara
Cialara mei 10 '10
deze pendelde ik voor mezelf uit:

Melchizedek Spirituele Wet van Aantrekkingskracht

Je bent terecht gekomen in de situatie waar je vraag over gaat, via de spirituele Wet van de Aantrekkingskracht. Je hebt bepaalde personen of situaties aangetrokken omdat zij een spiegel zijn van je gedachten, emoties en overtuigingen. Op dezefde manier verdwijnen mensen en situaties die je vroeger aantrekkelijk vond, nu uit je leven, want je energie is veranderd doordat je nu op een ander punt bent op je spirituele pad. "Soort zoekt soort" betekent dat alles en iedereen die je aantrekt in je leven overeenstemt met je denkpatronen. Als je wilt veranderen wie en wat je aantrekt, houd dan meer en meer vast aan positieve, liefdevolle en vreugdevolle gedachten. De Opgestegen Meesters en de engelen kunnen je bij deze verschuiving helpen.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Je kunt deze situatie veranderen of helen door je gedachten en je denken op een meer positief niveau te brengen
* Je gebeden en affirmaties hebben een geweldig nieuw iemand of nieuwe situatie in je leven aangetrokken
* Deze situatie is niet een beloning of een straf. Je hebt haar aangetrokken, en dat hetekent dat je haar ook weer van de hand kunt wijzen, of juist versterken als je dat wilt
* Visualiseer en gebruik affirmaties alleen over datgene wat je echt wilt

Melchizedek was een Kanaänitische priester-koning en leraar van de patriarch Abraham. In vele spirituele geschriften wordt hij geassocieerd met aartsengel Michaël en met Jezus. Melchizedek wordt beschouwd als een afstammeling van Noach, en als een groot spiritueel meester van alchemie en heilige geometrie (de bouwstenen van de materie).
Doe een beroep op Melchizedek als je hulp nodig hebt bij het leren manifesteren en voor het verstaan van esoterische wijsheid.

admin
admin mei 10 '10
Goedemiddag Jorine,als je wilt mag je voor mij ook een kaartje trekken,leuk.
liefs
Nougnag
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: nougnag
Goedemiddag Jorine,als je wilt mag je voor mij ook een kaartje trekken,leuk.
liefs
Nougnag


Witte Tara Zuivering

Iets in deze situatie heeft zuivering nodig. Dit kan een signaal zijn om je motieven en intenties te zuiveren, zodat die alleen gericht zijn op service, op dienstbaarheid, en dat ze niet voortkomen uit angst of uit competitie. Het kan ook duiden op een reiniging van je lichaam, en van je eetgewoonten. Of het kan gewoon betekenen dat je je leven zo in evenwicht brengt dat alles dat je doet integer is, en in lijn met je levensovertuiging. Witte Tara zal je steunen en helpen bij deze zuivering, Zij zal zorgen dat dit een harmonieus proces is, waarvan jij en vele anderen de vruchten zullen plukken.

Verdere betekenissen:
* Concentreer je volledig op "Hoe kan ik dienstbaar zijn?" in plaats van "Hoe kan ik hier profijt van hebben?" en alles zal meteen beter gaan.
* Heb vaker liefdevolle gedachten over jezelf en over anderen
* Vermijd alle chemische stoffen, en alles wat giftig is, voor je lichaam en voor je geest
* Vermijd alle gedrag, dat je een gevoel van schuld of schaamte geeft, want dat haalt je gevoel van eigenwaarde naar beneden
* Stap uit situaties die niet integer zijn, en niet in lijn met je levensovertuiging.

Witte Tara is een aspect van de Oosterse godin Tara, die in verschillende verschijningsvormen voorkomt, aangeduid door verschillende kleuren. Witte Tara is een liefdevolle behulpzame godin, die de levensverwachting verhoogt, en verlichting dichterbij brengt voor degenen die haar aanroepen. Witte Tara is de essentie van alles wat puur en zuiver is in elk mens en in het leven zelf. Roep Witte Tara aan om je pure innerlijke zelf zichtbaar te maken, en ook voor het zuiveren van wat dan ook in je leven.

Beschermengel
Beschermengel mei 10 '10

Ohh ik wil ook een kaartje... smile
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: Beschermengel

Ohh ik wil ook een kaartje... smile


Horus Je hebt een juist zicht op de situatie

Vertrouw op je gevoel in deze situatie, want dat is juist en gegrond. Laat alle twijfel aan jezelf varen, ook als je geconfronteerd wordt met andere meningen. Je spirituele gevoeligheid heeft je geholpen de waarheid te zien. Misschien is het het gemakkelijkst om met de meerderheid mee te gaan, of om je terug te trekken in apathie. Maar jij bent geroepen om hier je keuze te maken en tot actie over te gaan. Je weet al wat je moet doen. En ook als de mensen je niet steunen, wees ervan overtuigd dat de Geest dat wel doet. Binnenkort zul je mensen tegenkomen die jouw standpunt delen. Neem in de tussentijd de leidersrol op je.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Vertrouw je intuïtie en je onderbuikgevoelens
* Negeer critici, tegentemmers, nee-zeggers en sceptici
* Vermijd situaties en relaties die niet goed voelen
* Alleen jij weet wat goed is voor jou

Horus is de Egyptische hemel- en zonnegod, met het hoofd van een valk. Zijn ouders waren Osiris en Isis. Zijn moeder werd zwanger van hem nadat ze zijn vader, met de hulp van de zonnegod Ra, van de dood had teruggehaald. Een van de ogen van Horus werd beschadigd bij een wraakactie om de dood van zjn vader. Daarom wordt Horus afgebeeld met een groot en helderziend oog. Je kunt een beroep op Horus doen voor hulp bji het spiritueel en het fysiek gezichtsvermogen, met inbegrip van inzicht hebben, of krijgen, in de waarheid in verschillende situaties.



Emuca
Emuca mei 10 '10
Wil je voor mij ook een kaartje trekken? laugh
Farah
Farah mei 10 '10
Hi Hi,

Zou ook wel graag willen dat je een kaartje trekt
Als je wil.

Liefs farah
admin
admin mei 10 '10
whow, die Horus!!! grinwhistle
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Wil je voor mij ook een kaartje trekken? laugh


Mahachohan Ragoczy Leraar

Deze kaart gaat over leren en onderwijzen. Je hebt veel geleerd van je ervaringen en je relaties, en het is nu tijd om deze kennis aan anderen door te geven. Je huidige situatie geeft je vele gelegenheden voor spirituele groei, en leert je enkele balangrijke levenslessen. Op het moment dat je deze lessen begrijpt en accepteert, zullen oude patronen wegvallen en vervangen worden door prachtige nieuwe ervaringen.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Deze persoon of situatie komt je een belangrijke levensles brengen
* Stel jezelf de vraag: 'wat is de zegening die deze situatie me heeft gebracht?'
* Bij de zin van je leven hoort ook onderwijen en onderwezen worden
* Vergeef een vroegere leraar of lerares
* Je wordt aangespoord om anderen te onderwijzen

Mahachohan Ragoczy, ook bekend als Meester Ragoczy of de Goddelijke Leider, wordt als een groot spiritueel leraar beschouwd, een van zijn studenten was Saint Germain. Hij is zeer betrokken bij de politieke wereldleiders, en toont hen via intuïtie de weg naar vreedzame oplossingen. Roep Mahachohan Ragoczy aan voor hulp bij je spirituele leren en onderwijzen, of voor inspanningen voor wereldvrede.

bloempje
bloempje mei 10 '10
mocht je nog zin hebben:) dan ben ik ook wel nieuwsgierig naar een kaartje voor mij.

veel liefs Bloempje.
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: Farah
Hi Hi,

Zou ook wel graag willen dat je een kaartje trekt
Als je wil.

Liefs farah


Paravatie Positieve verandering

Datgene wat je fijn en goed vindt, en wat niet, is veranderd. Je bent situaties ontgroeid die je ooit zeer aanspraken. Dit is een positieve ontwikkeling, een teken vn je spirituele groei. Sommige situaties zijn vermomde zegeningen, omdat ze je min of meer dwingen om noodzakelijke en positieve veranderingen aan te brengen in je leven. Als meerdere terreinen van je leven tegelijkertijd veranderen en onder je handen lijken weg te smelten, kun je het gevoel hebben dat je over de grens geduwd wordt van waar je je op je gemak voelt en wat je vertrouwd is. Maar het universum staat altijd klaar om je te steunen bij alles wat je vraagt. Laat je zorgen varen, en geniet van deze reis die echt een reis ten goede is.

Verdere betekenissen:
* Stop met dingen uit te stellen, en stop met perfectionisme
* Verdeel je grote streven in baybstapjes, en zet telkens één stap tegelijk
* Omdat Paravati de godin van de bergen is, zou dit ook een boodschap kunnen zijn om je eens even terug te trekken in, of een reisje te maken naar de bergen
Herzie je dagritme of je werkschema, en zorg dat je regelmatig tijd besteed aan je prioriteiten
Wees assertief, en zeg 'nee' tegen alles wat je van je pad afleidt

Paravatie of Parvati is de hindoe-godin van de bergen, van het huwelijk en van huisgezinnen. De legende verhaalt dat Shiva, de hindoegod, door verdriet was overmand na de dood van zijn eerste grote liefde, Sati, en dat hij zich daarom terugtrok in een grot in de bergen. Toen Paravati in de bergen werd geboren, werd Shiva diep getroffen door haar toewijding aan het helpen van de planeet. Zij werden één in de liefde en kregen een zoon, Ganesh. Roep Paravati aan voor troost en voor een oplossing bij alles wat een probleem lijkt te zijn, met name als je mediteert in de bergen.

Farah
Farah mei 10 '10
Prachtig! Heel erg bedankt Jorine en helemaal van toepassing!
Cialara
Cialara mei 10 '10
Origineel bericht van: bloempje
mocht je nog zin hebben:) dan ben ik ook wel nieuwsgierig naar een kaartje voor mij.

veel liefs Bloempje.


Aartsengel Michaël Je kunt het!

Je bent volledig toegerust en klaar om de stappen te zetten die je zullen brengen waarnaar je heel sterk verlangt. Je hebt alles wat nodig is voor het vervullen van je dromen en je levensdoel. Deze kaart is het teken dat het nu tijd is om in actie te komen. Je kunt het! Ga zonder aarzeling en zonder uitstel tot actie over.

Verdere betekenissen van deze kaart:
* Geen verdere voorbereidingen meer, geen verder uitstel, doe het gewoon
* Je bent een waardevol en geliefd mens
* Breek grote doelen in kleine stukjes, en zet vandaag één stap
* Je bent op de juiste weg
* Laat perfectionisme varen, en weet dat je het prima zult doen

Aartsengel Michaël is het machtige hoofd van de beschermengelen. Hij helpt alle werkers van het licht om hun levensdoel te verwezenlijken. Michaël draagt een zwaard van licht, waarmee hij alle angst kan wegsnijden, en alle gehechtheden die ons gevangen houden in apathie en in alsmaar uitstellen. Hij geeft ons moed en kracht, om andere keuzes te maken in ons leven, en over de grenzen te durven gaan van de bekende paden. Roep Aartsengel Michaël aan voor bescherming, motivatie, helderheid en moed.

Cialara
Cialara mei 10 '10
Dit was eventjes de laatste smile

Genoeg voor vandaag. Bedankt voor alle aanvragen, ik vond het leuk om te doen en zo leer ik de kaarten ook weer wat beter kennen.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel mei 10 '10


Geweldig Jorine!!...ik kan me er goed in vinden! en Horus wat een prachtige plaat ...en herkenbaar ook! smile

Dankje wel voor alle moeite..ik ben er erg blij mee!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki