Loading...
nl

Het algemene "ik ben weg"-topic

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
Het lijkt erop dat er een trend is ontstaan van iedereen die hier weggaat en daar ook een topic voor opent om te zeggen dat ze gaan. Daarom dit topic zodat je hierin gewoon even kunt melden dat je gaat en misschien ook nog waarom. Het heeft volgens mij namelijk niet zoveel toegevoegde waarde dat iedereen er een topic over opent, en daar dan ook weer op gaat reageren.

Als iemand besluit weg te gaan dan is het zijn / haar keuze. Misschien moeten we die keuze gewoon respecteren en diegene zonder enig weerwoord laten gaan? Waarom iemand bij je houden die niet meer bij je wilt zijn? Lijkt me toch niet nodig?

Dus bij deze het verzoek om enkel in dit topic nog je afscheid "aan te kondigen".
Delen:
inneke
inneke nov 1 '08
goed idee
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '08
p.s. de eerdere discussie kun je hier terugvinden:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/39212/Van_alles_wat.html#Post39212

Hier graag gewoon afscheid nemen als je gaat wink.
admin
admin nov 4 '08
Ja het was een geweldig weekend, onbeschrijflijk.

Vanmorgen was ik weer even hier en voelde de tegenstelling.
Ik heb mijn besluit genomen en ga op pad.
Tijd voor nieuwe inzichten, nieuwe stappen, hier blijf ik hangen en kom niet verder.
Ik geloof niet in afscheid dus het zal een tot ziens zijn, maar weg ben ik wel.
Inneke: onwijs bedankt voor al je mooie inzichten, je openheid en vooral je vrolijkheid!
Nims: dank je wel dat je een poort creeerde waar ik doorheen kon om mijn zusters te vinden, dank dat ik de mogelijheid kreeg om hier ook mijn woordje te doen. Je bent toch wel een beetje mijn draakje geweest, knuffel.
@ Engel: dank je wel dat je me hebt geadopteerd, wat ben je toch een lief mens.
@ Helma: je hebt mijn telefoonnummer, gebruik het! Ik heb echt niet alle antwoorden maar weet dan wel weer een andere weg te vinden. Knuf!(geniet van je steen)
@ Thomas: dank ook voor jou voor alle wijze woorden, je fotolezing en je waanzinnige hulp toen ik zo vast zat met de bureaucratie in Nederland, je bent een schat dat je dat hebt gedaan!
@ Sylvia: Lieve vriendin, ik zal je missen.

En voor de rest : tabee, het ga jullie bijzonder goed! En dat meen ik vanuit het diepst van mijn hart!
Ik ga mijn nieuwe wegwijzers volgen.
Helma
Helma nov 4 '08
Lieve Karin,

dank je wel voor al je wijze en lieve woorden. Ik wens je een pad vol goede inzichten, en dat de wegwijzers je verder mogen brengen, waarheen je ook gaat!

Een stevige warme knuffel van Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 4 '08
Hey Karin, wat jammer dat je weggaat. Ik zeg graag tot ziens! en je weet waar je me kunt vinden wink. Knuffel terug.
gast
gast nov 4 '08
Hé tranentrekker, waarom zou je me missen, ik weet je toch te vinden wink
Dikke knuf en ik hoop die ooit nog eens echt te kunnen geven.
liesanne
liesanne nov 4 '08
lieve Karin, tja, ik ga het vandaag nog één keer zeggen, ook tegen jou: ik zal je missen....
De dingen die je inbracht,de poezenadviezen, het kaartleggen en zoveel meer.... en ja, soms ook de herkenning en misschien daarom soms irritaties of confrontaties (tussen ons).

Ik ervaar je als een échte 'heks' in de breedste (en vooral ook goede) betekenis van het woord....
(volgens mijn man ben ik er ook een)

liefs en alle goeds

Liesanne

Beschermengel
Beschermengel nov 4 '08

Heel veel goeds gewenst Lieve Karin!




NiN
NiN nov 4 '08
Jammer!

*zwaait* naar Karin.

Veel voorspoed gewenst op je verdere pad.
inneke
inneke nov 4 '08
Daaaaaaaag! Ik ga heel hard visualiseren dat je voorbij komt vliegen. Misschien lukt het laugh
Lena
Lena nov 4 '08
karin,wil je ook het allerbeste toewensen op jou pad smile
Maryssa
Maryssa nov 4 '08
Hallo Karin,

Ik heb eigenlijk vooal meegelezen op dit forum maar vond jouw reacties altijd erg verrijkend en verfrissend. Bij tijd en wijle zelfs hilarisch door de humor in je berichten. Jammer dat je gaat en heel veel geluk in de toekomst!
Renco
Renco nov 4 '08
Hey

Ik weet eiglijk niet veel meer hierop bij te voegen, alleen veel succes en tot ziens, eens tot weerziens

Renco
es
es nov 4 '08
Karin ik wens je het allerbeste!!! Heel erg bedankt voor al je wijze woorden, ze hebben veel voor me betekend, ook al waren ze meestal niet voor mij bedoeld.
Heel veel plezier op je verdere weg en een hele dikke knuffel! Ik zal je zeker missen!!!!!!!!!
sarina
sarina nov 4 '08
Hee Karin, jammer dat je weg gaat, ik vond je stukjes altijd zo heerlijk gewoon, heel herkenbaar voor me! Zal je bijdragen hier op het forum echt missen! xxxx een paar dikke zoenen van de juf.
admin
admin nov 5 '08
Dank jullie wel voor alle lieve woorden.

Ik moest nog even een "grouphug" komen halen, die was ik vergeten.

Mag jij in het midden Es.. laugh

es
es nov 5 '08
Ah, heerlijk, dank je wel! laugh
nikskeuh
nikskeuh nov 9 '08
Mijn zoekweg op dit forum stopt hier bij deze.
Ik heb het afgelopen jaar enorm genoten om hier te posten, ook al kwam er niet altijd respons.
Mijn eerste ervaring met dit forum was eigenlijk helemaal niet zo prettig maar ik heb er best uit geleerd. http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/21308/Silke.html#Post21308

De laatste tijd zit ik in een eenzaam zwaar zielsproces . Via dit forum kon ik vaak mijn ei kwijt als ik reageerde op topics, maar het viel mij op dat meestal de reacties bijna altijd van dezelfden kwamen (wat opzich niet erg is natuurlijk :)maar het mag ook eens anders).

De laatste weken is hier nogal wrevel geweest op dit forum (ik hoop dat iedereen hier uit geleerd heeft), het is niet omwille van die reden dat ik hier wegga maar ik heb gewoon het gevoel dat ik hier ‘klaar’ ben. Het vastzitten en telkens tegen deuren aanlopen heeft me een stapje achteruit doen zetten, ik ga mij nu voor een tijd stilletjes houden en gewoon van de eerste zonnestralen van de nieuwe wereld genieten.

Ik heb genoten van bepaalde onderwerpen en anderen hun mening (ook al zijn die totaal anders als de mijne), ik ben verrast door de fotolezingen die ik heb gehad (nogmaals dankje aan deze mensen, ze hebben degelijk geholpen!).
Bij deze als iemand nog twijfelt aan een fotolezing, niet twijfelen gewoon doen!! smile

Voor mij was het soms echt op mijn tanden bijten..
De manier hoe het er soms aan toe ging druist helemaal tegen mijn gevoel in.
Respect voor andermans mening was soms ver te zoeken.
Het was een onbewust spelletje geworden om te kijken hoe ver we kunnen gaan om te zien wie gelijk heeft, wat er eigenlijk weinig aan toe doet want iedereen heeft een andere kijk op verschillende zaken.
De een zijn/haar post wordt verwelkomt terwijl op de ander niet gereageerd wordt ofwel wordt het de grond ingeboord (op een zacht en subtiele manier dat het maar lichtjes zichtbaar is).
Ikzelf heb hier iets of wat buitengestaan meestal maar je ‘pikt’ er toch iets mee van op.

Net zoals mijn fotolezingen het mij al duidelijker maakten ervaar ik het ‘mens-zijn’ niet zo sterk als het zou moeten. Ik weet ook nu hoe dit komt. Het heeft eigenlijk niet zo heel erg veel belang als ik het hier neerzet want ieder zal zijn eigen persoon zelf moeten leren kennen i.p.v. er buiten te zoeken.

Ik heb verder niets meer te zeggen, ik zal hier zeker nog af en toe eens komen ‘piepen’, misschien post ik nog wel eens iets, tijd zal het uitwijzen.

Als het goed is zal ik nog alleen fotolezingen doen als ik meer tijd heb?

Ik dank jullie allemaal, dan is dit afscheid. wink

P.S. Wees een beetje lief voor elkaar.
gast
gast nov 9 '08
Hé Nikskeuh, ik moet nog steeds wennen aan je naam want ik vind je alles behalve niks winkHet gaat je goed, ik hoop je toch nog eens tegen te komen hier........
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki