Loading...
nl

face to face

nijntje82
nijntje82 jun 7 '06
Ik zie mijn hele leven al geest verschijningen en ze komen en gaan weer, wet ook niet goed wat ik er mee moet. Een aantal weken geleden stond ik face to face met een geest een was een man lang en zwart haar ik schrok zo dat ik mijn ogen dicht deed en hij verdween later voelde ik me ziek en werd er in me nek gekriebeld. ik wil graag weten hoe ik wer contact krijg of er mee moet omgaan?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '06
Hoi Nijntje,

Ik kan me voorstellen dat je schrikt als er zoiets gebeurd. Blijkbaar heb je de gave om entiteiten waar te nemen. Probeer eens te zien of je ze ook kunt horen, of alleen maar kunt zien. Je zou dan kunnen proberen met ze te communiceren. Heb je ook de indruk dat de entiteiten zich bewust zijn van jou?

Hoe je ermee moet omgaan? Wees jezelf, en doe geen dingen die je niet wilt doen. Niemand heeft het recht om voor jou te bepalen wat je moet doen. Heb je ff geen zin in ze, vraag netjes of ze willen weggaan. Dat werkt echt. Succes!
JessiCola
JessiCola jun 28 '06
Hooi.
Ja Wouw ff zegge dat het echt werkt als je vraagt of ze weg gaan. Dat heb ik namelijk een keer gedaan zomaar zonder dat ik er erg in had.
Xjes Mi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki